پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی شهرستان نیمروز امروز/پنجشنبه/ با حضور رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید کشور، مدیرعامل این صندوق و استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

شعار سال: مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت:این مجتمع در فاز نخستدر زمینه پرورش دام سنگین در هر دوره قابلیت پرورش ۳۰۰ راس دام را دارد.
ادریس دینارزهی افزود: برای این طرح سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این طرح به طور مستقیم برای هشت نفر ایجاد اشتغال کرده است، اظهار داشت: فاز دوم این مجتمع مربوط به پرورش دام سبک است که بزودی به مرحله بهره برداری می رسد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون ۵۰۰ فقره وام اشتغال روستایی در منطقه سیستان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی همچنان ادامه دارد، افزود: پیش بینی می شود میزان این تسهیلات تا ۵۰ میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

دینارزهی اظهار داشت: حدود 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی قرض الحسنه از ابتدای سال 97 تا کنون در منطقه سیستان و پرداخت شده که از این میزان 21 میلیارد تومان به دامپروری اختصاص یافته است.

علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق به منظور افتتاح چندین طرح وارد زاهدان شدند و به منطقه سیستان سفر کردند و بعد از غبارروبی یادمان شهدای تاسوکی سالن آمفی تئاتر شهر سوخته را افتتاح کردند.
پس از افتتاح طرح پرورش و سم گیری عقرب در شهرک میر شهرستان هامون، بازدید از طرح های مشاغل خانگی در روستای شهرک میر، افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی نیمروز، افتتاح کارگاه ام دی اف در روستای چرک و مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری در روستای میرآباد زابل از دیگر برنامه های سفر این هیات به سیستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 27 تیر 98، کد مطلب: 83400877: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
با پرورش دام نیاز به دام از خارج کمتر میشه اینطوری هزینه هام کاهش پیدا میکنه باید در همه چیز به خودکفایی برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین