پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
پنج هزار و ۱۱ طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استاندار و شماری از مسئولان در این استان به بهره‌برداری رسید.محمدمخبر بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۴ هزار و ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

شعار سال:پنج هزار و ۱۱ طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استاندار و شماری از مسئولان در این استان به بهره‌برداری رسید.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آیین افتتاح این طرح‌ها که به صورت نمادین در دلگان برگزار شد اظهار داشت: این میزان طرح در ۱۴ شهرستان و ۸۰۰ روستای سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

محمدمخبر بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۴ هزار و ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد متعهد به ایجاد ۴۰ هزار شغل در سیستان و بلوچستان شده است گفت: تاکنون ۳۰ هزار شغل ایجاد شده که تا دهه فجر امسال ۱۰هزار شغل دیگر نیز ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: طرح ارائه خدمات پزشکی از راه دور نیز در هفت شهر سیستان و بلوچستان آغاز شده و در حال اجراست.

وی همچنین قول ساخت مرکز دیالیز دلگان، مرکز شبانه‌روزی برای دختران بازمانده از تحصیل در بخش جلگه چاه هاشم و اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و پنج هزار بسته لوازم تحریر را در این شهرستان داد.

مخبر از تنظیم برنامه سه ساله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان خبر داد.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان نیز گفت: بنیاد برکت تاکنون سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در این استان داشته که ۸۰ درصد آن در حوزه اشتغال است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:923816،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین