پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
شاهرخی گفت: سد خرمرود با هزینه 300 میلیارد تومانی بخش خصوصی طی سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: استاندار همدان در حاشیه بازدید از پروژه سد خرمرود تویسرکان با بیان اینکه 23 درصد پروژه‌های عمرانی واگذار شده به بخش خصوصی در کشور مربوط به استان همدان است اظهار کرد: سد خرمرود یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در استان است که به صورت صد درصدی توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کنونی کشور بیان کرد: در پروژه سد خرمرود تکاپوی وصف ناشدنی از کار و اشتغال وجود دارد به طوری که حدود 170 نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند.

شاهرخی با بیان اینکه سد خرمرود با هزینه 300 میلیارد تومانی طی سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این پروژه رونق و شکوفایی در منطقه تویسرکان و خرمرود را به دنبال دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه پروژه سد خرمرود رفع مشکل آب شرب، بهداشت، کشاورزی و صنعت منطقه را در پی دارد افزود: با اتمام عملیات اجرایی این سد 2.8 میلیون مترمکعب آب ذخیره‌سازی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 877790: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین