پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵
شجاعی گفت: اگر مسائل مربوط به تیم داری لیگ دسته یک به درستی پیش نرفت، تمرکز خود را بر روی تیم‌های موفق استان در فوتبال و فوتسال می‌گذاریم و قطعا در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود‌.

شعارسال: محمدعلی شجاعی در دیدار با مدیر و خبرنگاران تسنیم در خراسان شمالی اظهار داشت: از مدتی که وارد استان شدیم به دلیل کمبود داشته‌های استان برای حرکت و پیشرفت٬ حدود 86 سفر از استان به تهران و بلعکس برای رفع نداشته‌های استان داشته‌ایم.

اخبار تسنیم اهیمتی ویژه‌ای برای ما دارد

استاندار خراسان شمالی در ابتدای این دیدار٬ تسنیم را رسانه‌ای حرفه‌ای٬ قاعده‌مند و همراه توصیف کرد و گفت: رعایت قاعده، قانون و چارچوب حرفه‌ای خبر از ویژگی‌های بارز خبرگزاری تسنیم خراسان شمالی است.

وی در ادامه افزود: همچنین خبرگزاری تسنیم در کنار خوبی‌ها، بدی، تلخی‌ها، سیل و مشکلات در کنار ما بوده و این احساس خوبی را به ما منتقل می‌کند.

محمدعلی شجاعی در خصوص شیوه انتشار اخبارخبرگزاری تسنیم٬ تصریح کرد: آنچه که در این خبرگزاری به چشم می‌خورد رعایت حداکثری انصاف در اخبار و تیترهای خبری است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی در پایان با اشاره به گزارشات انتقادی خبرگزاری تسنیم٬ خاطرنشان کرد: اگر حرف و انتقادی از سوی این خبرگزاری منتشر شده است برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رتبه استان در فضای کسب و کار خوب است

وی در ادامه از بهبود شاخصه‌های اشتغال و کسب و کار در استان خبرداد و افزود: بر اساس آخرین آمار منتشر شده در مرکز آمار کشور، خراسان شمالی 0.9 درصد در حوزه اشتغال رشد داشته است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه آمار حوزه کسب و کار هرچه به سمت صفر نزدیک‌تر شود نشان از رشد دارد٬ تصریح کرد: در بهار امسال شاخصه کسب و کار استان 6.35 می‌باشد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 6.68 بوده است. این نشان از پیشرفت حوزه‌های کسب و کار و کاهش بروکراسی‌های پیچیده اداری دارد.

محمد علی شجاعی عنوان داشت: به حضور مردم و بخش خصوصی برای پیشرفت و حرکت استان اعتقاد قلبی داریم و مطمئنیم که در کنار هم این پیشرفت تحقق پیدا می‌کند.

وی پیشرفت صرف را برای استان کافی ندانست و گفت: در استان پیشرفت داریم اما این کافی نیست. بلکه نیاز به جهش داریم تا بتوانیم رتبه استان را در کشور بالا ببریم. مقدمات ورود سرمایه گذاران حوزه مسکن برای ساخت ساختمان‌های چند هزار واحده به استان فراهم شده است.

رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند

شجاعی با تاکید بر گفته‌های مقام معظم رهبری درباره افزایش امید در بین مردم عنوان داشت: پوشش اخبار درست و دستاوردهای دولت، تحلیل‌های واقع بینانه و در کنار آن‌ها انتقاد سازنده بخشی مهمی از رسالت رسانه‌ها در کشور می‌باشد.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تجربه ورزشی خود در استان بندرعباس گفت: شرایطی مانند خراسان شمالی در حوزه فوتبال را در استان بندرعباس تجربه کرده‌ام و با سازوکار و روند تیم داری از تیم‌های پایه کاملا آشنا هستم.

وی نبود تیم مطرح کشوری را از نداشته‌های استان دانست و گفت: عده ای کاملا مخالف ورود تیم دسته یک به استان هستند. اما نکته قابل توجه این است که این افراد اطلاع چندانی نیز از موضوع ندارند و صرفا به دلیل منافع شخصی خود به موضوع ورود می‌کنند. اگر لازم باشد در ادامه اسامی این افراد را ذکر می‌کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه قرار نیست آلومینای جاجرم پولی برای تیم دسته یک بدهد٬ گفت: این پول از منابع خارج از استان تامین شده است. متاسفانه مسیر تیم آوردن درست پیش نرفت و با توجه به اینکه بیانه پرداخت شد و مبایعه با طرف بابلی قطعی به نظر می‌رسید نمیدانیم چرا این کار انجام نشد و تیم در بابل ماند.

وی در پایان خدمت به جوانان استان را وظیفه ذاتی خود دانست و تصریح کرد: اگر مسائل مربوط به تیم داری لیگ دسته یک به درستی پیش نرفت، تمرکز خود را بر روی تیم‌های موفق استان در فوتبال و فوتسال می‌گذاریم و قطعا در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:15مرداد1398 ، کدخبر: 2070133: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
عده ای کاملا مخالف ورود تیم دسته یک به استان هستند. اما نکته قابل توجه این است که این افراد اطلاع چندانی نیز از موضوع ندارند و صرفا به دلیل منافع شخصی خود به موضوع ورود می‌کنند. اگر لازم باشد در ادامه اسامی این افراد را ذکر می‌کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین