پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
استاندار خراسان شمالی گفت: سفر رییس جمهور به این استان دستاورد و مصوبات خوبی داشت لذا تمام مدیران باید در جذب حداکثری اعتبارات سفر کوشا باشند.
شعارسال:استاندار خراسان شمالی گفت: سفر رییس جمهور به این استان دستاورد و مصوبات خوبی داشت لذا تمام مدیران باید در جذب حداکثری اعتبارات سفر کوشا باشند.

حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور را فوق العاده توصیف کرد و افزود:وقتی بحث سفر را شروع کردیم تردید زیاد بود اما تردیدها را با همراهی همه از بین بردیم و در نهاد ریاست جمهوری با اتکا به توان همه در استان قول دادیم و گام محکم برداشتیم و این درحالی بود که همزمان پیگیر مصوبات سفر دکتر لاریجانی نیز بودم .

وی با تاکید بر اینکه هیچ کاری را رها نمی کنیم ، افزود:اعتبارات بخش دولتی، خصوصی و بانکی استان بر اساس نظرات کارشناسی است که باید با سازماندهی درست جذب کنیم.

شجاعی اظهار داشت :در بحث اعتبارات تملک دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی با دستگاه های اجرایی جلسه ای برگزار کنند و برای پروژه های این اعتبارات زمان تعیین کند .

وی افزود:۸۱۱ میلیارد تومان دولت برای تملک دارایی در سفر اخیر تایید شده است و با تعریف زمانبندی باید همه بدانند کار زمان بندی دارد وبرای اجرا پیگیری لازم است.

استاندار خراسان شمالی گفت:بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شد لذا به سمتی حرکت نکنیم که سرمایه گذاران به استان آمدند؛ آنان را نپیچانید اجازه ندهید آبرو حیثیت استان برود و پیگیری برای ایجاد شدایط مورد نظر سرمایه گذاری داشته باشید.

وی ادامه داد:همچنین۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت هتل داریم برای شروع پروژه باید سریع تر کار را آغاز کرد وبا دستگاه های مورد نظر جلسه برگزار شود تا همه پای کار بیایند.

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور مردم و جو آرام استان این حضور را به یک خاطره خوب تبدیل کرد قدرت چانه زنی ما را در نهاد ریاست جمهوری بالا برده است.

دکتر شجاعی خاطرنشان کرد:ستادهای مردمی توسعه شهرستان را تشکیل می دهیم تا ترکیب دولت، بخش خصوصی افراد موثر شهرستان ها برای جذب همین ۲۰ هزار میلیارد اعتبارات باشد.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی ادامه داد:هفته دولت را پیش داریم اگر پروژه کلان دارید اعلام کنید تا بتوانیم دکتر جهانگیری را به استان دعوت کنیم برای این کار جمع بندی داشته باشید.

وی افزود: باید بهشت سرمایه گذاری ایجاد کنید با ذهنیت و روال قبلی اداری محال است حتی یک چهارم این اعتبار جذب شود سرمایه گذاران استان را صدا بزنید تا رقابت ایجاد کنید

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29 تیر 97، کدخبر: 873362،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
این سفرا هزینه نداره؟ بهتر نیست این هزینه ها صرف بهسازی بشه تا اینکه فقط دیدار صورت بگیره که هیچ فایده ایم نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین