پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
استاندار خراسان شمالی گفت : قبل از سفر هئیت دولت در جلسات مختلفی مطرح شد که مدیران نباید منتظر معجزه از سفر دولت باشند و برای مردم توقع بیجا ایجاد کنند و اشتباهات دولت های گذشته راتکرار کنند.
شعارسال: پرویزی با اشاره به گلایه برخی از مدیران که توجه ای به پیشنهادات دستگاههای اجرایی در سفر هئیت دولت نشده است ، تصریح کرد : قبل از سفر به تمام مدیران اعلام شده بود که 4 پروژه مهم را به ما پیشنهاد دهند نه 40 پروژه بی پایه و اساس که نتوان از آن نتیجه ای گرفت و با مدیرانی که توقع بیجا در مردم ایجاد کردند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود : دولت یازدهم با مردم صادقانه برخورد می کند و قصد فریب مردم و وعده های دروغین را ندارد بنابراین قرار نیست مردم را فریب دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکید دولت بر پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است ، اظهار داشت : در سفر رئیس جمهور فقط دو پروژه جدید راه آهن ، اسفراین و بجنورد و مدارس خشتی و گلی پیشنهاد شد و مابقی پروژه های نیمه تمام استان بود.

وی خاطر نشان کرد : 2 هزار میلیارد تومان کل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی است که بخش عمده ای مربوط به راه است.

پرویزی با بیان اینکه تاکنون نتوانستیم از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم ، اظهار داشت : سال گذشته 106 میلیون دلار ارز از این صندوق برای صنایع استان تامین شد که در سال جاری با تصمیم دولت این رقم به 30 میلیون دلار برای توسعه راه آهن افزایش یافت

وی افزود : در حوزه آبرسانی به روستاها اعتبارات خوبی پیش بینی شده و 100 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان نیز مصوب شده که تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد : پروژه هایی که در سفر هئیت دولت پیشنهاد شد اگر به سرانجام برسد به اشتغالزایی استان بسیار کمک می شود و تمام تعهدات در چهار چوب بودجه است و در بودجه 95 در لایحه دیده می شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کل پولی که در سال 91 از مصوبات سفر مقام معظم رهبری جذب شد، 60 درصد بود ، بیان کرد : در سال 92 ، 100 درصد منابع سفر مقام معظم رهبری تخصیص داده شد و سال 93 نیز 100 درصد جذب شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 تیر 1395، کدخبر: 291066، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین