پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد: دولت به وعده خود برای اجرای طرح جی.تی.تی.پی خراسان شمالی پایبند است.
شعارسال: اسحاق جهانگیری بعدازظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی با بیان اینکه دولت یا طرحی را مصوب نمی کند یا در صورت تصویب آن را اجرا خواهد کرد، افزود: قولی که سال گذشته در سفر رئیس‌جمهور به مردم استان درزمینهٔ طرح جی.تی.تی.پی داده‌شده است، اصل است و ما مسائل و موانع طرح را بررسی می‌کنیم و مردم استان مطمئن باشند که قولی که داده‌شده است، دولت بدان پایبند است.

وی با اشاره به مرزی بودن استان بیان داشت: استان خراسان شمالی یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها را دارد و داشتن مرز موضوع کمی نیست و اقتصاد کشور را به تحرک وا می‌دارد و این‌یک فرصت برای استان است و ما هم باید تلاش کنیم تا استان از این قابلیت استفاده کند.

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اطلاق عنوان محروم و عدم برخوردار به استان خراسان شمالی افزود: بی‌گمان به‌کاربردن این‌گونه واژه‌ها برای استان مشکلی را حل نمی‌کند.

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: البته مسائلی که در خصوص استان از سوی مسوولان استان مطرح می‌شود درست است اما باید یک فکری اساسی بشود و ما حتما باید کاری کنیم که بخش خصوصی به استان بیاید و باید برای کاهش مشکلات استان راهکار پیدا کرد.

وی درباره طرح راه آهن گرگان، بجنورد مشهد هم اظهار کرد: البته طرح راه‌آهن گرگان-بجنورد-مشهد زمانی که آمدیم وجود داشت که امیدواریم مشکلات این طرح برطرف شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین بر لزوم تلاش مدیران استان برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۰۷۱۳۰۰۱۴۲۸، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین