پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
استاندار گلستان با بیان اینکه تعمیرات همه واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در استان به اتمام رسیده است، گفت: پی‌کنی هفت هزار و ۳۰۰ واحدمسکونی احداثی نیز تا انتهای شهریور به اتمام می‌رسد.

شعارسال: هادی حق‌شناس در چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: بخشی از اعتبارات بازسازی خسارت‌های سیل به استان ابلاغ شده است. در حوزه راه‌ها که خسارت زیادی هم داشتیم بخش عمده‌ای از راه‌های آسیب‌دیده از سیل آسفالت شد.

وی با بیان اینکه آب منطقه‌ای مکلف به لایروبی کانال‌ها و رودخانه‌ها است، گفت: تعدادی از رودخانه‌ها در حال لایروبی هستند اما برای انجام همه آنها با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

استاندار گلستان افزود: این موضوع در مکاتباتی به ستاد بازسازی ملی و همچنین وزارت نیرو و معاون اول رئیس جمهور اعلام شده است و پیگیر دریافت اعتبارات هستیم.

وی بیان داشت: تعمیرات واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان به اتمام رسیده است. اگر روند احداث واحدهای مسکونی نیز با همین سرعت انجام شود، پی کنی هفت هزار و 300 واحد مسکونی احداثی تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

حق‌شناس گفت: در بخش خساراتی که به مردم و زمین‌های کشاورزی وارد شده در برآوردهای اولیه 97 هزار هکتار بود که به 99 هزار هکتار افزایش یافت.

وی ادامه داد: اختلافاتی که بین استان و پژوهشگاه فضایی ایران برای میزان خسارات وجود داشت در حال مرتفع شدن است و به زودی مابقی خسارت‌ها نیز پرداخت خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:16مرداد1398 ، کدخبر: 2070594: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین