پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
مواردی از تخلف مدیران بوده که دادگستری لرستان ورود کرده است. این تخلفات صورت گرفته خارج از حوزه رسیدگی دیوان محاسبات است و در نهادهای عمومی غیردولتی رخ داده است.

شعارسال: مواردی از تخلف مدیران بوده که دادگستری لرستان ورود کرده است. این تخلفات صورت گرفته خارج از حوزه رسیدگی دیوان محاسبات است و در نهادهای عمومی غیردولتی رخ داده است.

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: تخلفات مسئولان لرستان خارج از حوزه رسیدگی دیوان محاسبات است و در نهادهای عمومی غیردولتی رخ داده است.

عادل آذر پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درخصوص تخلفات برخی مسئولان لرستانی اظهار داشت: مواردی بوده که دادگستری لرستان ورود کرده است.

وی بیان داشت: این تخلفات صورت گرفته خارج از حوزه رسیدگی دیوان محاسبات است و در نهادهای عمومی غیردولتی رخ داده است.

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه پرونده ها در روند خوبی پیش می رود، افزود: امیدوارم همانطور که حق است روند پرونده ها پیش برود و در گرفتگی این فضای غبارآلود به کسی ظلم نشود.

آذر گفت: لرستان از نظر سلامت مالی و اداری که در حوزه رسیدگی بودجه ای ما است یکی از پاک ترین استان ها است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا،تاریخ انتشار: 17 مرداد1398،کدخبر:40877 ،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
امیدوارم همانطور که حق است روند پرونده ها پیش برود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین