پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸
رئیس قوه قضائیه طی حکمی دکتر سیدحجت‌الله علم‌الهدی، قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه منصوب کرد.

شعار سال:رئیس قوه قضائیه طی حکمی دکتر سیدحجت‌الله علم‌الهدی، قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه منصوب کرد.

 سیدحجت‌الله علم‌الهدی متولد 1362 در شهر اهواز و دارای مدرک دکتری حقوق عمومی است. علم الهدی پیش از این قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، مدیر گروه حقوق عمومی دفتر حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس، عضو شورای آموزشی و پژوهشی دیوان عدالت اداری، کارشناس حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مشاور حقوقی پروژه فاز‌های ۱۵ و ۱۶ توسعه میادین گازی پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد و از سال ۱۳۹۱ تا کنون نیز قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان بوده است.

رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه، برادرزاده شهید سیدحسین علم‌الهدی و از جوان‌ترین مدیران حقوقی کشور محسوب می‌شود که علاوه بر تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی دارای کتب و مقالات متعددی در حوزه‌های مختلف حقوقی است.

رویکرد رئیس قوه قضائیه در اعتماد به نسل جوان در مناصب مهم حقوقی و قضائی در راستای راهبرد جوانگرایی در گام دوم انقلاب است که مورد توجه و استقبال جوانان نیز واقع شده است؛ رئیسی پیش از این نیز علی بهادری جهرمی را که او نیز از اعضای پژوهشکده شورای نگهبان و جوان است به ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه منصوب کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک،تاریخ انتشار:20مرداد1398،کدخبر:۹۱۷۳۲۰،www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین