پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
استاندار کرمان با بیان اینکه حضور مدیران استان در پنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمان الزامی است گفت: حضور نمایندگان تام‌الاختیاری که اختیاراتی ندارند مشکلات سرمایه‌گذاری در استان را حل نمی‌کند.

شعارسال: استاندار کرمان با بیان اینکه حضور مدیران استان در پنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمان الزامی است گفت: حضور نمایندگان تام‌الاختیاری که اختیاراتی ندارند مشکلات سرمایه‌گذاری در استان را حل نمی‌کند.

محمدجواد فدایی، با اشاره به دلیل عدم تشکیل جلسه صبح امروز پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان اظهار داشت: هدف از تشکیل پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کمک به رونق بیشتر تولید در استان است.

وی با بیان اینکه پنجره واحد را با حضور نمایندگان تام‌الاختیار مدیران استان تشکیل دادیم گفت: با توجه به اینکه این نمایندگان اختیارات چندانی نداشتند عملا شاهد اتفاقات خاصی در این جلسات نبودیم.

استاندار کرمان افزود: به این واسطه تصمیم گرفتیم که جلسات پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور شخص مدیران تشکیل شود و این تصمیم از قبل به آنها اطلاع‌رسانی شده و بر حضور خود مدیران تاکید شده بود.

وی با بیان اینکه امروز نخستین جلسه پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان بعد از این تصمیم بود گفت: متاسفانه شاهد بودیم که تعدادی از مدیران این مسئله را جدی نگرفته و باز هم نمایندگان خود را به جلسه فرستادند.

فدایی با اشاره به اینکه جلسه صبح امروز پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان به این واسطه تشکیل نشد بیان کرد: از مدیرانی که در جلسه امروز حضور نداشتند در این رابطه توضیح می‌خوایم.

به گزارش تسنیم جلسه صبح امروز پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان به دلیل عدم حضور تعدادی از مدیران استان به دستور فدایی استاندار کرمان لغو شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:22 مرداد 1398 ، کدخبر: 2074639،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین