پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۶۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
سارا سادات کریمی رتبه اول گروه هنر کنکور سراسری ۹۸ گفت: منابع این آزمون نامحدود و آزاد است. از طرفی نتایج رتبه‌های برتر زودتر اعلام شد اما به رتبه‌های برتر کنکور هنر اعلام نشد!
شعار سال:رتبه اول گروه هنر کنکور سراسری ۹۸ گفت: رتبه اول گروه هنر کنکور سراسری ۹۸: منابع این آزمون نامحدود و آزاد است. از طرفی نتایج رتبه‌های برتر زودتر اعلام شد اما به رتبه‌های برتر کنکور هنر اعلام نشد!

 سارا سادات کریمی متولد سال ۷۹ توانست بین ۲۴ هزار و ۷۶۹ داوطلبین کنکور گروه آزمایشی هنر کنکور سراسری ۹۸ رتبه اول را کسب کند.

سارا سادات کریمی در خصوص آزمون آزمایشی گروه هنر کنکور سراسری ۹۸ اظهار کرد: منابع آزمون این گروه  آزاد و نامحدود است. منابعی که سازمان سنجش آموزش کشور معرفی می‌کند، تنها بخشی از سؤالات این کنکور را شامل می‌شوند. این موضوع هرسال تکرار می‌شود و منجر به ایجاد اضطراب زیادی در بین دانشجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر دارای آزمون عملی است، افزود: اطلاعات مربوط به آزمون عملی گروه آزمایشی هنر در زمان کوتاهی با برگزاری این آزمون اعلام می‌شود. از همین رو داوطلب فرصت کمی برای ایجاد آمادگی برای حضور در این آزمون را پیدا می‌کنند.

رتبه اول گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری ۹۸ ضمن گلایه از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به نفرات برتر دیگر رشته‌های کنکور همچون علوم تجربی و ریاضی نتایج کنکور روز گذشته اعلام شد؛ اما این موضوع برای رتبه‌های برتر گروه آزمایشی هنر اتفاق نیافتاد؛ این اجحاف در حق داوطلبین کنکور هنر صورت گرفته است.

هر فردی که بخواهد در کنکور نتیجه خوبی را به دست بیاورد، طبیعی است که باید هزینه کند

کریمی اذعان کرد: هر فردی که بخواهد در کنکور نتیجه خوبی را به دست بیاورد، طبیعی است که هزینه کند. سیستم کنکور به این شکل است که فرد برای کسب رتبه برتر کنکور مجبور است از مافیاهای کنکور استفاده کند. من نیز از منابع کمک‌درسی استفاده کرده‌ام.

وی که در یک مدرسه غیرانتفاعی درس‌خوانده است، خاطرنشان کرد: روزانه به‌طور میانگین ۵ الی ۶ ساعت و در روزهای تعطیل بین ۸ الی ۱۰ ساعت برای کنکور مطالعه می‌کردم. حمایت خانواده هم ازنظر مالی و هم ازنظر معنوی در به دست آوردن این موفقیت بسیار تأثیرگذار بوده است.

رتبه اول گروه آزمایشی هنر کنکور سراسری ۹۸ در توصیه به داوطلبین این آزمون اظهار کرد: افرادی که می‌خواهند در کنکور هنر شرکت کنند، باید شرایط این آزمون را بپذیرند و باعلاقه این مسیر را طی کنند.
     
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:15مرداد1398،کدخبر:409206،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین