پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
محیط زیست استان بوشهر از یک شرکت نفتی به علت رها کردن پساب‌های آلوده به سمت محله چاه گله از توابع شهرستان جم و آلوده کردن محیط زیست و آب چاه دامداران شکایت کرد.

شعارسال: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: شکواییه‌ای علیه یک شرکت نفتی به علت رهاسازی پساب‌های آلوده به سمت محله چاه گله از توابع شهرستان جم توسط اداره محیط زیست این شهرستان در مراجع قضایی طرح شده است.

محمدتقی محمدی بیان کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی از اهالی روستای چاه گله از توابع شهرستان جم مبنی بر رهاسازی پساب‌های آلوده مربوط به یک شرکت نفتی که منجر به آلوده شدن چاه آب دامداران آن محل شده بود، در بازدیدی که با همراهی مسوولان HSE منطقه صورت گرفت، از این پساب نمونه‌برداری و برای تشخیص پارامتر‌های موجود به آزمایشگاه اداره کل محیط زیست استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از ارائه نتایج نمونه‌برداری و آزمایش و محرز شدن آلوده بودن آب چاه و محیط پیرامونی، اخطاریه‌هایی به این شرکت متخلف صادر شد و با دادن مهلت برای پاکسازی محل مورد نظر، روند پیگیری این موضوع تداوم یافت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم افزود: با توجه به بی‌توجهی شرکت نفتی به مهلت‌ها و اخطاریه‌های داده شده، به استناد ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی و همچنین ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، اقدام به طرح شکواییه‌ای علیه این شرکت در مراجع قضایی کردیم و پرونده درحال پیگیری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:23مرداد1398 ، کدخبر: 2499841: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین