پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
داماد دکتر بسکی گفت: دکتر بسکی همواره در زندگی آمادگی برای مرگ داشتند و مرگ را زندگی دوباره می‌دانستند.

شعارسال: خلیل فرشباف در مراسم تشییع و تدفین مرحوم دکتر بسکی ضمن تشکر از حضور همه مسوولان استانی، شهرستانی و مردم اظهار کرد: مرحوم دکتر بسکی سال‌ها منتظر این اتفاق بودند و ترسی از مردن در شخصیت رفتاری پدر طبیعت دیده نمی‌شد و مرگ را زندگی دوباره می‌دانستند.

وی تصریح کرد: طبق وصیت وی پیکر دکتر بسکی در منزل موقوفه واقع در روستای «تنگراه» از توابع شهرستان گالیکش دفن می‌شود.

داماد دکتر بسکی گفت: وی وصیت کردند که بر مزار وی سنگ کار نشود تا از روییدن سبزه بر سر قبرش محروم نشود و ما به احترام وی به وصیت دکتر عمل می‌کنیم.

دختر دکتر بسکی نیز در این مراسم یادآور شد: امروزه به محیط زیست و مسائل طبیعت توجه می‌شود در صورتی که پدرم مسائل محیط زیست را از 50 سال پیش مورد توجه قرار دادند.

بهناز بسکی افزود: پدر معتقد بود که به ازای تولد هر فرزند باید درخت و یا نهالی کاشته شود تا تعادل بین زندگی انسان‌ها و طبیعت حفظ شود.

دختر دکتر بسکی تصریح کرد: امروز علاقمندان به طبیعت برای آرامش روح دکتر بسکی در طبیعت و جنگل‌های اطراف نهال و یا درخت غرس کردند تا در سال‌های آینده شاهد احیا طبیعت برای نسل آینده باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به وصیت دکتر بسکی هزینه مراسمات ختم وی صرف امور خیریه می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار:25مرداد1398 ، کدخبر: 684577: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین