پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
بهمن مرادنیا در جلسه هم اندیشی با معدن کاران استان با بیان اینکه معادن استان ظرفیتی بزرگ برای توسعه هستند، گفت: از این منابع باید در راستای افزایش اشتغال و درآمدزایی بیشتر مردم استفاده شود.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: میزان دریافت هزینه از فعالان اقتصادی چهارچوب قانونی دارد و دستگاه های اجرایی نباید از این روش به فکر درآمد زایی برای دولت باشند.

 بهمن مرادنیا در جلسه هم اندیشی با معدن کاران استان با بیان اینکه معادن استان ظرفیتی بزرگ برای توسعه هستند، گفت: از این منابع باید در راستای افزایش اشتغال و درآمدزایی بیشتر مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه از کلام معدن کاران استان چنین استنباط می شود که در این بخش ناهماهنگی و عدم تعامل وجود دارد، اظهار داشت: اداره منابع طبیعی و معادن در کل کشور وجود دارند و اگر قانونی هست برای همه کشور وجود دارد و باید به آن احترام گذاشت.

وی تاکید کرد: کارگروه رفع موانع تولید در چند جلسه مشکلات مربوط بە معادن استان با اداره منابع طبیعی را تعین تکلیف کند.

مرادنیا ادامه داد: تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه‌های اجرایی بە فکر درآمدزایی برای دولت باشند و از فعالان تولیدی رقمی خارج از چارچوب قانون دریافت کنند.

وی افزود: قانون درخصوص نحوە و میزان دریافت از فعلان اقتصادی بخش های گوناگون ساز و کار مشخص خود را دارد و اگر تخلفی در این خصوص وجود دارد باید به شدت با آن برخورد شود.

استاندار کردستان در ادامە سخنان خود دوری از حسادت و غرض‌ورزی را لازمە فعالیت تولیدی و اقتصادی دانست و گفت: لازم است مدیران زیر مجموعە های خود را توجیە و با درک حساسیت ها بە چرخە تولید و اشتغال کردستان کمک کنند.

مرادنیا اضافە کرد: اگر می‌خواهیم استان توسعە پیدا کند باید همە با یکدیگر همکاری کنند وظیفە همە ماست از تولید کنندە حمایت کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 4 شهریور1398،کدخبر:www.borna.news ،  889793

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه‌های اجرایی بە فکر درآمدزایی برای دولت باشند و از فعالان تولیدی رقمی خارج از چارچوب قانون دریافت کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین