پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۳۰۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
خانلری ،عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبروست و حل این مشکلات عزم ملی و همگانی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

شعارسال : «کارن خانلری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره گزینه پیشنهادی وزارت‌ آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به سوابق مدیریتی شایسته و شناختی که از "محسن حاجی‌میرزایی" سراغ دارم، عملکرد وی را برای تصدی این وزارتخانه مثبت می‌دانم.  

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس افزود: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه کشور است و با نسل جوان سر و کار دارد و از عرصه‌های مهم کشور است که با چالش‌ها و مشکلات فراوانی از قبیل تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریسی، مشکلات معلمان استخدام رسمی و همچنین مسائلی درخصوص بازنشستگی فرهنگیان و محتوای آموزشی روبرو است.

خانلری با اشاره به چالش‌ها و معضلات فراروی آموزش و پرورش بیان کرد: شاید بتوان گفت حل مشکلات این وزارتخانه در واقع کار ۲ تا ۳ وزیر را می‌طلبد که بیشتر این مشکلات نیز ریشه در مسائل مالی و بودجه‌ای دارد.

وی با یادآوری اینکه حل مشکلات این وزارتخانه نیاز به عزم ملی و کمک همگانی دارد، تصریح کرد: حتی اگر قوی‌ترین فرد را هم به عنوان وزیر آموزش و پرورش قرار دهیم، باز هم مشکلات این وزارتخانه به این راحتی حل نمی‌شود.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: حاجی‌میرزایی قول‌هایی درخصوص حل مشکلات معیشتی، مطالبات و تبدیل وضعیت فرهنگیان به مجلس داده است.

خانلری اظهار امیدواری کرد که حاجی میرزایی بتواند مشکلات این وزارتخانه را تا حدی مرتفع کند، ضمن اینکه ما نیز به عنوان کمیسیون آموزش در مجلس و همچنین سایر وزارتخانه‌ها در کشور باید به این گزینه پیشنهادی دولت کمک کنیم.

رئیس جمهوری دوشنبه گذشته (چهارم شهریورماه) در نامه‌ای علی اصغر مونسان را به عنوان گزینه پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

براساس گزارش‌ها جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی میراث فرهنگی و نیز آموزش و پرورش فردا برگزار می‌شود.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ خبر 12 شهریور 98 ، کد خبر :83462424،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
موقع انتخابات که میشه همه یهو دلسوز میشن و حرفای خوب خوب میزنن
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
همه کلی وعده میدن و اینکارو میکنم اون کارو میکنم دو ماه بعد باید دید چی میگن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین