پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
اعطا گفت: آنچه شهرداری مطرح می‌کند به عنوان دیون است اما بخشی وجود دارد که موارد ثبت شده در دفاتر حساب است و قطعی تلقی می شود . تنها بدهی به بانک ها و اوراق مشارکت ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و بقیه موارد را طبق این آیتم خودتان قضاوت کنید.

شعارسال: اعطا گفت: آنچه شهرداری مطرح می‌کند به عنوان دیون است اما بخشی وجود دارد که موارد ثبت شده در دفاتر حساب است و قطعی تلقی می شود . تنها بدهی به بانک ها و اوراق مشارکت ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و بقیه موارد را طبق این آیتم خودتان قضاوت کنید.

سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با سرنوشت حسابرسی ها و بدهی های مدیریت شهر گذشته (دوره قالیباف) و سرنوشت ارسال ۱۲ پرونده از سوی محمد علی نجفی به قوه قضاییه به برنا گفت: مواردی در آن مقطع از سوی شهردار وقت مطرح شد اما هیچ وقت آقای نجفی ۱۲ پرونده را به شورا ارسال نکرد و در این خصوص شورا اطلاعی ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اما از طرف شورا به عنوان گزارش به دستگاه‌های قضایی برخی موارد ارائه شده است. شورا طرح تحقیق و تفحص را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر این طرح در دستور کار باشد می‌تواند به دستگاه قضایی ارسال کنند. در گزارش حسابرسی مواردی مطرح شد، در سال 93 نسبت به بودجه مصوب و ضوابط و مقررات تخلفاتی رخ داده است که از سوی شورا به دستگاه قضایی ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بدهی های شهرداری تهران گفت: حناچی در خرداد ۹۸ نامه محرمانه ای از فهرست بدهی ها را به شورای شهر ارسال کرده است. این نامه در چند سطر فهرست مشخصی از این بدهی ها را عنوان کرده که بخشی از این اطلاعات را همکاران ما مطرح کردند اما از آنجایی که این نامه طبقه‌بندی محرمانه دارد نمی توان جزئیات آن را مطرح کرد اما صرفاً به یک مورد اشاره می کنم که به طور مشخص به بدهی های بانکی باز می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: آنچه شهرداری مطرح می‌کند به عنوان دیون است اما بخشی وجود دارد که موارد ثبت شده در دفاتر حساب است و قطعی تلقی می شود . تنها بدهی به بانک ها و اوراق مشارکت ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و بقیه موارد را طبق این آیتم خودتان قضاوت کنید.

اعطا تاکید کرد: باید خود شهردار اگر صلاح بدانند در خصوص نامه محرمانه توضیح دهد. همه میدانندوضعیت مالی شهرداری در دوره فعلی به چه صورت است اما سعی شده است با تمام بدهی و مشکلات مالی که در گذشته ایجاد شده است ،در حال حاضر فضای آرام ایجاد شود و علیرغم همه این مشکلات، شهرداری کارهای خود را انجام می دهد. به دنبال این نیستیم که عددی از بدهی ها را مطرح کنیم چرا که ترجیح می دهیم این فضای آرام حفظ شود و به دور از دعوای سیاسی و شهرداری بتواند در حوزه خدمات رسانی به مردم کار کند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا،تاریخ انتشار: 13 شهریور1398،کدخبر:894140 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
میان میخورن و میرن آخر سر الکی چند تا بدهی در میارن و خودشون هم یه جورایی جمعش میکنن ، مردم و سرکار میزارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین