پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
نخستین دوره کارگاه آموزشی توجیهی کشاورزی فراسرزمینی با حضور بهره‌برداران این بخش در قزوین برگزار شد. این دوره آموزشی با حضور ۸۰ نفراز کشاورزان خبره تشکل های بخش کشاورزی و بهره برداران پیشرو توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و با همکاری شرکت جهاد سبز وابسته به موسسه جهاد استقلال برگزار شد.

شعارسال: نخستین دوره کارگاه آموزشی توجیهی کشاورزی فراسرزمینی با حضور بهره‌برداران این بخش در قزوین برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با هدف استفاده از ظرفیت های تجارت آب مجازی و نقش کشاورزی فراسرزمینی در تامین منابع ملی اجرا شد.

این دوره آموزشی با حضور ۸۰ نفراز کشاورزان خبره تشکل های بخش کشاورزی و بهره برداران پیشرو توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و با همکاری شرکت جهاد سبز وابسته به موسسه جهاد استقلال برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در خصوص این دوره گفت: محدودیت های کشور در حوزه آب ما را ناچار می سازد تا برای تامین امنیت غذایی خود به سراغ راهکارهای نو و فناوری های جدید برویم که از جمله آنها می توان به کشاورزی فراسرزمینی اشاره کرد.

فاطمه خمسه افزود: ارزش افزوده بخش کشاورزی را باید با شیوه های نوین و علمی دنبال و پیگیری کنیم چرا که آب و خاک منابع ارزشمند و سرمایه های حیاتی هستند که باید از آنها به درستی استفاده کرده و از این منابع خلق ثروت کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار: 14 14 شهریور1398،کدخبر:83466033 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین