پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
صابر زرین‌کمر معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با حضور ۱۴۰ دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی خبر داد.
شعار سال:معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با حضور ۱۴۰ دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی خبر داد.

 «صابر زرین‌کمر» معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار درباره برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی اظهار کرد: این آزمون با حضور ۱۴۰ دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی این واحد دانشگاهی صبح امروز برگزار شد.

وی افزود: بر روال معمول این آزمون جامع سالانه در دو نوبت شهریور و بهمن برای آن گروه از دانشجویان دکتری دامپزشکی برگزار می‌شود که موفق شده‌اند تعداد بیش از ۱۲۷ واحد درسی مؤثر پیش درمانگاهی دامپزشکی را با شرط معدل کل بیش از ۱۲ سپری کنند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: شرط قبولی در این آزمون برای این دانشجویان به‌منزله مجوز و پیش‌نیاز برای اخذ دروس درمانگاهی و گذراندن دوره‌های کارورزی در مراکز درمانگاهی دامپزشکی است.

زرین‌کمر تصریح کرد: امسال هم توفیق برگزاری دقیق و توأم با نظم و انضباط این آزمون جامع برای این واحد دانشگاهی حاصل شده و امیدواریم با تلاش صادقانه اعضای هیئت علمی گروه آموزشی دامپزشکی و جدیت دانشجویان در فراگیری دروس و بهره بردن از علم استادان، بار دیگر درصد بالای قبولی دانشجویان برای دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار حاصل شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:14شهریور1398،کدخبر:51815،hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین