پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
«شیوه‌نامه اجرایی جدید شورای انضباطی دانشجویان» که بر اساس آئین‌نامه شورای انضباطی دانشجویان، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم شده است با امضای وزرای بهداشت و علوم و از طریق معاونان فرهنگی و دانشجویی این دو وزارتخانه به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

شعار سال: در اصلاح شیوه‌نامه انضباطی قبلی(مصوب سال ۱۳۸۸) و تنظیم شیوه نامه انضباطی جدید؛ اصرار بر «حفظ حقوق دانشجو» بوده است و این شیوه‌نامه نسبت به ۱۰ سال قبل به‌روز تر شده و در تنظیم و اصلاح آن تلاش شده است تا حد ممکن حقوق دانشجویان به عنوان عنصر اصلی حیات دانشگاه محترم شمرده شود.

فایل پی‌دی‌اف شیوه‌نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان در قسمت قوانین و مقررات پایگاه خبری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در دسترس است، همچنین با کلیک اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مفدا، شرح کامل تغییرات ایجاد شده در شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان به زودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 12 شهریور 98، کد مطلب: 98061206126: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین