پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۰۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدت 6 ماه است اداره ورزش و جوانان ملایر بدون مدیر اداره شده و در بلاتکلیفی به سر می برد، تأکید کرد: باید مدیرکل ورزش و جوانان همدان در اسرع وقت با هماهنگی ما، فرد مناسبی را برای اداره ورزش و جوانان ملایر معرفی کند و این وضعیت باید زودتر تعیین تکلیف شود.

شعارسال: فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدت 6 ماه است اداره ورزش و جوانان ملایر بدون مدیر اداره شده و در بلاتکلیفی به سر می برد، تأکید کرد: باید مدیرکل ورزش و جوانان همدان در اسرع وقت با هماهنگی ما، فرد مناسبی را برای اداره ورزش و جوانان ملایر معرفی کند و این وضعیت باید زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت الله ولدی پنجشنبه 28 شهریورماه در جلسه شورای اداری ملایر که در بخش سامن با حضور مدیران اجرایی ملایر برگزار شد، تصریح کرد: شرط بنده این است هر فردی که برای این حوزه انتخاب می شود، باید ساکن این شهر باشد چرا که پروازی بودن مدیران معنا و مفهومی ندارد و اگر مدیری پذیرفت که در ملایر فعالیت کند، باید با تمام وجود آن را قبول کرده و با خانواده در شهرستان حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت و مدل آوری قهرمانان و ورزشکاران ملی و بین المللی در ملایر و اعتبارات خوبی که برای این حوزه گذاشته ایم، وضعیت ورزش و جوانان ملایر مساعد نبوده و شایسته نیست که 6 ماه این حوزه بدون مدیر باشد.

ولدی همچنین از روند اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر انتقاد و اظهارکرد: با وجود اینکه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای این طرح آماده تخصیص داده شده اما تا کنون یک ریال هم جذب و هزینه نشده است.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه طی چند ماه گذشته با همکاری نمایندگان، مدیران استانی و شهرستانی به سمت توسعه بیشتر در حال حرکت هستیم، عنوان کرد: امام جمعه ملایر پدر معنوی شهرستان محسوب می شود و بنده با همکاری نمایندگان به صورت یَد واحده و برای پیشبرد شهرستان تلاش می‌ کنیم.

وی اظهار کرد: به علت محرومیت ها و مشکلاتی که در بخش ها وجود دارد تصمیم گرفتیم که شورای اداری شهرستان در بخش ها برگزار شود تا مشکلات از نزدیک بررسی و پیگیری شوند.

ولدی با اشاره به اینکه مرکز و جنوب کشور از جاده ملایر- بروجرد تردد می‌کند و باید هرچه سریعتر پروژه چهارخطه این محور به اتمام برسد، گفت: محورهای سامن- بروجرد و ملایر- توره همچنان حادثه آفرین هستند و محور ملایر- آورزمان- نهاوند به قتلگاه تبدیل شده و هنوز پیشرفت لازم را در چهارخطه شدن این محور نمی بینیم.

معاون استاندار همدان از ارائه پیشنهاد اجرای 200 طرح در 200 روستا در حوزه کاری 4 دستگاه اجرایی و اقتصادی با اولویت عملکرد دستگاه های حمایتی خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح ها بهبود معیشت و اشتغال مردم روستاهاست.

ولدی برلزوم توجه جدی دستگاه های متولی برای تکمیل طرح هایی چون فاضلاب شهر ملایر، راه آهن همدان- ملایر، تکمیل چهارخطه های در دست اقدام، خط انتقال آب شرب ملایر از سد کلان و طرح های دانشگاه ملایر تأکید و خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح تصفیه خانه ملایر 25 میلیارد تومان تسهیلات از بانک توسعه تعاون دریافت کردیم.

وی خواستار تغییر نوع نگرش بانک مسکن در پرداخت خسارت ها به واحدهای خسارت دیده از سیلاب بهار امسال و همکاری لازم برای استفاده مردم از این تسهیلات شد.

ولدی از کاشت سالانه 150 تا 300 هکتار جنگل کاری مصنوعی در نقاط تعیین شده ملایر با اولویت کاشت گونه های قابل استفاده در مواد اولیه صنعت مبل و منبت و تکمیل طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه عقب ماندن ملایر در ایجاد مجتمع های آبرسانی، مشکل دیگر این شهرستان است، اعلام کرد: با پیگیری نمایندگان ملایر مجوز احداث 5 مجتمع آبرسانی دریافت شد و عملیات اجرایی یک مجتمع آغاز شده و مطالعات 4 مجتمع دیگر نیز در دست انجام است.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار28  شهریور 98، کد خبر:98062816739 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
هدف از اجرای این طرح ها بهبود معیشت و اشتغال مردم روستاهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
پس کی مسئول اون جا بوده خدا بدون تو این 6 ماه چه اتفاقاتی افتاده واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین