پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
حسین افشاری گفت:ایجاد 6 هزار و 211 شغل برنامه‌ریزی‌شده برای شهرستان همدان در سال گذشته خوشبختانه شاهد تحقق 105 درصدی آن هستیم، گفت: بنا بر گزارش ارائه‌شده دبیرخانه کارگروه اشتغال استان همدان طی سال گذشته در شهرستان همدان 6 هزار 507 شغل ایجادشده است که این مهم بیش از تعهد ایجادشده است.

شعار سال:حسین افشاری  گفت:در همدان ضمن تبریک و تهنیت ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: استاندار همدان با توجه به برنامه محور بودنشان در بدو ورود با توجه به ظرفیت‌های موجود با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه و تدوین سند راهبردی استان همدان همراه با برش شهرستانی اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در سند راهبردی استان به‌صورت تخصصی به حوزه‌های زیربنایی، اشتغال، بهداشت و درمان، حمایت از بخش خصوصی، گردشگری، کشاورزی، هلم و فناوری و غیره پرداخته‌شده است، گفت: این سند متناسب با ظرفیت‌های بالادستی و سیاست‌های دولت تدبیر امید برای سه سال برنامه‌ریزی‌شده است که در حال حاضر یک سال از اجرای این مهم در استان و شهرستان همدان سپری می‌شود.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه با تدوین این سند پروژه‌های اولویت‌دار و مهم شهرستان در حوزه‌های مختلف بررسی‌شده و هدف‌گذاری صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه طی  هفته گذشته مجموع اقدامات صورت گرفته در شهرستان ارائه و از عملکرد یک‌ساله شهرستان‌های استان و همچنین شهرستان همدان توسط استاندار محترم تجلیل شد.

وی بابیان اینکه شهرستان همدان 40 رصد جمعیت استان را در بردارد، گفت: این مهم می‌تواند محرکی برای توسعه و جهش تولید باشد در استان همدان باشد.

افشاری اینکه از 6 هزار و 211 شغل برنامه‌ریزی‌شده برای شهرستان همدان در سال گذشته خوشبختانه شاهد تحقق 105 درصدی آن هستیم، گفت: بنا بر گزارش ارائه‌شده دبیرخانه کارگروه اشتغال استان همدان طی سال گذشته در شهرستان همدان 6 هزار 507 شغل ایجادشده است که این مهم بیش از تعهد ایجادشده است.

سهم 35 درصدی شهرستان همدان از سرمایه‌گذاری 6 هزار و 400 میلیارد تومانی در استان

وی تصریح کرد: از مجموع تعداد شغل‌های ایجادشده 4 هزار و 500 نفر برای اولین بار بیمه‌شده و این بیمه شدن به منزل ایجاد شغل پایدار است.

فرماندار همدان بابیان اینکه شاخص بیمه‌شدگان استان طی سال گذشته 45 درصد بوده است، گفت: سهم شهرستان همدان از این میزان به‌تنهایی 70 درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استاندار محترم همدان مبنی بر توسعه همه‌جانبه استان همدان در مباحث تولید و اشتغال امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق منویات عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش‌ازپیش موفق باشیم.

افشاری در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری 6 هزار و 400 میلیارد تومانی دولت و بخش خصوصی در استان همدان طی سال گذشته، گفت: سهم شهرستان همدان از این میزان سرمایه‌گذاری بین 30 تا 35 درصد است.

وی افزود: در سال جاری پس از ابلاغ سیاست‌های سال جهش تولید عناوین کلیه پروژه‌های اولویت‌دار استان و شهرستان‌ها به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال‌شده که پس از تائید نهایی این لیست به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 30اردیبهشت   1399،کدخبر:1004204،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین