پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
استاندار همدان گفت: اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش طبق درخواست تبلیغات اسلامی استان همدان فضاها و سالن‌های روباز را برای برگزاری مراسم ماه محرم در اختیار این مجموعه قرار دهند.

شعار سال:سیدسعید شاهرخی استاندار همدان ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با موضوع نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم تشکیل شد، گفت: تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در چهارچوبی علمی و مبتنی بر نظر کارشناسی اتخاذ می‌شوند و هدف سلامت مردم است.

وی گفت: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم را بدون کم یا زیاد در برش استانی اجرا خواهیم کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما نکات بهداشتی و مصوبات ستاد استانی در زمینه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، اطلاع‌رسانی شود، گفت: اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید طبق درخواست تبلیغات اسلامی استان همدان فضاها و سالن‌های سرباز را برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در اختیار این مجموعه قرار دهند.

شاهرخی با بیان اینکه باید تلاش شود که هم مراسم عزاداری را برگزار کنیم و هم سلامت مردم حفظ شود، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها با تبلیغات اسلامی همکاری و همراهی لازم را اجرای مصوبات و برگزاری مطلوب مراسم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همکاری و همراهی ائمه جمعه با محوریت نماینده ولی فقیه در استان همدان با ستاد استانی مقابله با کرونا قابل تقدیر است، گفت: فرمانداران در ایام محرم شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنند.

وی مجدد از تلاش آبرومندانه و عزت‌مندانه کادر بهداشت و درمان استان همدان تقدیر و تشکر کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم براساس منویات رهبر معظم انقلاب و مصوبات ستاد کروناست و مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اعمال خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 16مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:4992807،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
واقعا دم مردم همدان گرم كه تو هزارداري ها نذاشتن كسي سو برداشت از عدم رعايت ها بكنه و پروتكل هارو تموم و كمال رعايت كردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
واقعا بچه مذهبی های استان گل کاشتن و در بهترین شکل ممکن محرم رو برگزار کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
امیدواریم که مراسم محرم با رعایت تمام پروتکل ها انجام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین