پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
استاندار همدان با یادآوری اینکه پیشتر در تامین مواد مورد نیاز برای درمان بیمار دچار مشکلاتی بودیم افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت با وجود مشکلات، موانع و تنگناهای مالی، شرایط مطلوب ایجاد و بار و رنج و درد از دوش درصد قابل توجهی از بیماران برداشته شد.

شعارسال: استاندار همدان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بار مالی سلامت و درمان را از دوش مردم و بیماران برداشت.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار رییس و کارکنان بیمه سلامت همدان با وی بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید توجه به بهداشت و سلامت مردم است به شکلی که بفرموده رهبر فرزانه انقلاب «بیمار جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد».

وی با یادآوری اینکه پیشتر در تامین مواد مورد نیاز برای درمان بیمار دچار مشکلاتی بودیم افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت با وجود مشکلات، موانع و تنگناهای مالی، شرایط مطلوب ایجاد و بار و رنج و درد از دوش درصد قابل توجهی از بیماران برداشته شد.

استاندار همدان اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت در جهان کم نظیر است اما عبور از کارهای خوب و پرداختن به اندک مشکلات موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی به یک عادت تبدیل شده است.

شاهرخی نقش بیمه را در احیای طرح تحول نظام سلامت، محوری و کلیدی توصیف کرد و اظهار داشت: یک میلبون شهروند همدانی زیر پوشش بیمه سلامت و تمام مردم زیر پوشش بیمه هستند که در صورت نبود بیمه، مردم با مشکلاتی مواجه می شدند.

وی گفت: پیش از اجرای طرح تحول سلامت مراجعه مردم به بیمارستان کم بود اما بعد از آن مراجعات بیشتر شد حتی افراد برای درمان و انجام عمل جراحی بیماری های مزمن ۱۰ سال قبل نیز به بیمارستان مراجعه می کنند.

شاهرخی افزایش سلامت و امید به زندگی را از برکات طرح تحول نظام سلامت دانست و افزود: جامعه فاقد نشاط و سلامتی همیشه خموده است و امروز خوشحالیم که به برکت نظام اسلامی و تدابیر دولت تدبیر و امید یکی از اولویت های دولت مبنی بر توجه به بهداشت و سلامت به خوبی اجرا شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ،تاریخ انتشار: 8 آبان 1398،کدخبر: 83535720،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
طرح تحول نظام سلامت در جهان کم نظیر است اما عبور از کارهای خوب و پرداختن به اندک مشکلات موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی به یک عادت تبدیل شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
این حجم عظیم از شعارهای دروغ از کجا نشات میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین