پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
با برگزاری انتخابات مجدد هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران، احمدرضا فرشچیان رئیس این کمیسیون شد.
شعار سال:با برگزاری انتخابات مجدد هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران، احمدرضا فرشچیان رئیس این کمیسیون شد.

احمدرضا فرشچیان، جایگزین کاوه زرگران و رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران شد. پس از آنکه زرگران موفق شد در انتخابات روسای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی ایران به ریاست کمیسیون بازرگانی داخلی انتخاب شود، از سمت خود به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران استعفا کرد. او در دوره هشتم، به مدت چهار سال این سمت را در اختیار داشت و در آغاز دوره نهم نیز به همین سمت انتخاب شده بود اما با در اختیار گرفتن مسئولیت کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران، از ریاست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران استعفا داد تا انتخابات مجددی برای تعیین هیات رئیسه این کمیسیون برگزار شود.

در این انتخابات که با حضور و نظارت ناصر ریاحی، عضو هیات رئیسه اتاق تهران برگزار شد، احمدرضا فرشچیان، که پیشتر نایب‌رئیس اول این کمیسیون بود، با رأی کامل همه حاضران (10 رأی) به این سمت انتخاب شد.
احمدرضا فرشچیان به جمع روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران ملحق شد
احمدرضا فرشچیان، عضو دوره نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، از سال 1362 تاکنون به عنوان صادرکننده محصولات کشاورزی فعال بوده و به طور تخصصی در زمینه صادرات خشکبار و دانه‌ها مانند پسته، کشمش، خرما و ... فعالیت می‌کند و طی سال‌های فعالیتش هفت بار به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شده است.
احمدرضا فرشچیان به جمع روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران ملحق شد
در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران، علی تقوی‌فر و مهدی معصومی نیز به عنوان دو نایب‌رئیس این کمیسیون شناخته شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق بازرگانی،صنایع،معادن ایران،تاریخ انتشار:27شهریور1398،کدخبر:61416،www.tccim.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین