پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۴۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه توان اجرای دو وجهی بودن تحصیلات دانشجو را دارد که هم در دانشگاه تحصیل کتد و هم از رشته‌های دیگر آگاه شود.
شعار سال:رئیس دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه توان اجرای دو وجهی بودن تحصیلات دانشجو را دارد که هم در دانشگاه تحصیل کتد و هم از رشته‌های دیگر آگاه شود.

محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در مراسم استقبال از ورودی های جدید این دانشگاه که امروز در دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه برگزار شد، گفت: همه امکاناتی که امروز درموردش می‌شنوید مثل هوش مصنوعی، علوم شناختی و ... ۲۰ سال قبل هیچ حرفی درموردشان نبود و در این ۲۰ سال شاهد تحولاتی بودیم که جامعه را به سمت خود می‌کشاند.

وی افزود: در این دنیایی که به شدت درحال تغییر است، منشاء این تغییرات هم علوم و فناوری هست مهمترین جایی که باید رشد کند دانشگاه‌ها است.

نیلی ادامه داد:در ۲۰ سال گذشته دانشگاه‌های آموزش محور خوبی بودیم، اما در حوزه پژوهش ابتدای راه هستیم،اگر به رشدی که داریم نگاه کنیم متوجه می‌شویم در روندی هستیم که قبلا نبودیم و این سیر تحولات در ۲۰ سال آینده هم کاملا متفاوت خواهد بود. حال سوال این است که چگونه در این تحولات پیشرو باشیم؟ دانشگاه تهران در این مسیر نقش دارد چرا که دانشگاهی بین المللی است و در جهان علم و دانش تاثیر دارد. ما بخشی از نهاد‌هایی محسوب می‌شویم  در روند دانشگاههای دنیا تاثیر دارد.

رییس دانشگاه تهران گفت: ما تعیین کننده در دانشگاه‌های بین المللی هستیم و این موضوع در علم و فناوری هم وجود دارد. در دانشگاه تهران نهاد‌هایی مثل مراکز علم و فناوری و رشد وجود دارد که متعلق به هیچ دانشکده‌ای نیست، ولی آینده شما را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: علم مرز ندارد. شما نباید در یک رشته محدود شوید؛ بلکه باید از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده کنید. دانشگاه تهران به خاطر جامع بودن توان اجرای دو وجهی بودن تحصیلات شما را دارد که هم در دانشگاه تحصیل کتید و هم از رشته‌های دیگر آگاه شوید. ظرفیت‌های دانشگاه تهران استثنائی هستند. آرزو می‌کنیم بهترین دوران زندگی دانشجویان جدید در این دانشگاه رقم بخورد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:31شهریور1398،کدخبر:792772،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
‌از این شاخه به اون شاخه شدن چه نفعی داره از هر کدوم یه چیزی، بهتر نیست یک رشته ای که استعداد و علاقه دارن موفق بشن و تمرکز کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین