پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ارسال بخشنامه‌های هشدار ایمنی درباره وقوع حوادث در فصل تابستان خبرداد و گفت: نظارت بر فعالیت پر ریسک و نیز اخذ پروانه در فعالیت‌‌های خطرزا به شرکتهای پتروشیمی ابلاغ شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نریمان نژاد رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید براینکه دستورالعمل‌های ابلاغی برای تمامی شرکت‌های پتروشیمی لازم الاجرا است، اظهار کرد: بخش نخست این بخشنامه ها در مورد هشدار ایمنی درباره وقوع حوادث در فصل تابستان و نظارت بر فعالیت های پر ریسک و نیز اخذ پروانه برای تمامی فعالیت هایی که خطرزا هستند، است.

وی افزود: بحث انجام کلیه فعالیت ها بر اساس دستور العمل های ایمنی عملیات sop نظارت بر گروه های سرپرستی بهره برداری و تعمیرات، فعالیت های خطرناک، خودداری از فعالیت های غیر معمول و بررسی تجهیزات از نکات مهم بخش نخست این بخشنامه است.

نریمان نژاد ادامه داد: بخشنامه دوم شامل لزوم انجام ممیزی ایمنی در مراحل پیش راه اندازی واحدهای پتروشیمی و طرح های جدید است.

به گفته رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، لزوم به روزآوری منظم شبکه آبرسانی آتش نشانی، برقراری سیستم کشف گاز، برقراری سیستم فوم ریزی و کولینگ مخازن و انجام سایر ممیزی ها از دیگر نکات این دستورالعمل است.

وی اظهار کرد: بخش سوم نیز شامل مواردی از جمله به کارگیری اصول و توجه به نکات ایمنی در مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی و طمینان از کارایی سیستم فوم ریزی و کولینگ سازی و همچنین اطمینان از برقراری شبکه آبرسانی اتش نشانی و بررسی ای مستمر طراحی مخازن و سیستم های موجود است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9مرداد1395، کدخبر: 13950509000466: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین