پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۹۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ارائه نشدن گزارش انهدام باند فروش سؤالات کنکور به مجلس انتقاد کرد و گفت که نباید خانه ملت به‌عنوان یکی از ارکان کشور از این‌گونه مسائل بی‌خبر بماند.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ارائه نشدن گزارش انهدام باند فروش سؤالات کنکور به مجلس انتقاد کرد و گفت که نباید خانه ملت به‌عنوان یکی از ارکان کشور از این‌گونه مسائل بی‌خبر بماند.

سید حمایت میرزاده ، درباره انهدام باند فروش سؤالات کنکور که قرار بود سؤال‌های کنکور را در سراسر کشور توزیع کنند، اظهار کرد: از بابت این‌که نیروی انتظامی توانمند کشورمان توانسته باند سوءاستفاده‌کننده از جریان کنکور را منهدم کند، سپاسگزاریم، اما جای گلایه دارد که چرا گزارشی در این زمینه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نرسیده است.

وی افزود: اعلام این گزارش به مجلس سبب می‌شد کمیسیون آموزش و تحقیقات بتواند به وظایف خودش عمل کند، ولی متأسفانه این موضوع تاکنون در کمیسیون مطرح نشده و گزارش یا نامه‌ای هم به ما نرسیده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر در بخش قانون‌گذاری و نظارت از مجلس انتظار و توقعی هست، لازم است پیش از اینکه مطالب رسانه‌ای شوند در اختیار قرار بگیرد.

نماینده مردمی گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به‌عنوان یکی از ارکان کشور نباید از این‌گونه مسائل بی‌خبر بماند و از طریق رسانه‌ها به مسائل دست پیدا کند؛ لذا به ارگانی که در این موضوع دست‌اندرکار بوده اعم از نیروی انتظامی و یا وزارت علوم انتقاد وارد است.

میرزاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یا وزارت علوم مدارک و مستندات انهدام باند فروش سؤالات کنکور را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهند تا بتوانیم متخلفان را پیگیری کرده و قضیه را ریشه‌یابی کنیم.

وی گفت: باید بتوانیم با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس و کار کارشناسی، امکان این‌گونه تخلفات را بگیریم. بنابراین گزارش را در اختیار ما قرار دهند تا از آن‌ها دعوت کنیم و ضمن قدردانی از نیروی انتظامی راه وقوع مجدد چنین تخلفاتی را مسدود کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 23 مهر 1398، کدخبر: 430692 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
برای چی ارائه نشده است؟ هرچه سریعتر این موضوع باید در دستور کار قرار بگیره تا عوامل این فروش مشخص بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین