پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
محمدجواد فدائی استاندار کرمان از پروژه فاضلاب کرمان به عنوان یک پروژه با اهمیت یاد کرد و گفت: لازم است که تمامی دستگاه ها همکاری کنند تا در اجرای این پروژه مشکلی ایجاد نشود.
شعار سال:استاندار کرمان از پروژه فاضلاب کرمان به عنوان یک پروژه با اهمیت یاد کرد و گفت: لازم است که تمامی دستگاه ها همکاری کنند تا در اجرای این پروژه مشکلی ایجاد نشود.

محمدجواد فدائی در جلسه تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر کرمان با اشاره به اینکه این پروژه از نظر اقتصادی و بهینه بودن بهترین الگو ونمونه است، افزود: یکی از مشکلات شهر کرمان بالا بودن سطح آبهای زیرسطحی است و در برخی از نقاط شهر، سطح آب به حدی بالا است که شرکت آب و فاضلاب مجبور به پمپاژ آب می شده است.

وی از استان کرمان به عنوان یک استان کم آب یاد کرد و ادامه داد: تامین آب برای پروژه های آب بر یکی از ضروریات این استان به شمار می رود اگر قرار باشد این پروژه ها متکی به آب زیرزمینی باشند، امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود استان کرمان و در راستای توسعه صنعتی در این استان، لازم است که صنایع وابسته فولاد را در استان را داشته باشیم که آب بر هستند و تامین آب مورد نیاز این پروژه ها باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار کرمان گفت: شرکت میدکو متولی پروژه های فولاد در کرمان و زرند پذیرفته که پروژه فاضلاب این شهرها را با منابع مالی خود اجرا کرده و از پساب آن برای پروژه های خود استفاده کند که با این اقدام هم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود، هم به توسعه صنعتی استان کمک می شود و هم پروژه فاضلاب اجرایی می شود و از این نظر این پروژه اهمیت ویژه ای دارد.

فدائی تاکید کرد: پروژه های فاضلاب در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و در این رابطه تمامی مدیران مربوطه پای کار هستند و در صورت بروز هر مشکلی، در راستای رفع آن اقدام خواهد شد.

وی بر رعایت زمان بندی اجرای پروژه های فاضلاب تاکید کرد و گفت: لازم است با تشکیل ستادی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مربوطه، روند اجرای این پروژه را به صورت مستمر رصد کرده و از بروز هرگونه تاخیر در اجرای آن جلوگیری شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر: 912405،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
پروژه های فاضلاب در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
ما هنوز تو فاضلاب گیر کردیم تا بعدش خیلی راهه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین