پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های جوانان در زمینه های مختلف اظهار کرد: نقش دستگاه های اجرایی تسهیل در امور جوانان است و هر اقدامی در حوزه جوانان برد محسوب می شود.

شعارسال: هادی حق شناس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور 32 دستگاه اجرایی در این ستاد را فرصتی برای خدمت به جوانان دانست و تصریح کرد: باید فعالیت های ما روح والای دینی و ملی را منعکس کند و در حیطه جوانان نباید با نگاه اداری اقدام نمود.

وی با اشاره به موضوع هویت ملی و دینی جوانان ، خاطر نشان کرد: در تمام طول تاریخ هویت ملی و دینی ما مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته اما هرگز از بین نرفته و نخواهد رفت.

استاندار گلستان یادآور شد: موضوعات دینی بیشتر در ذهن و قلب افراد نفوذ می کندو کمتر تابع دستورات اداری است و باید تلاش کنیم این مسائل را با زبان ذهن و دل به جوانان منتقل کنیم.

حق شناس با بیان اینکه صرفا در اقدامات مسائل مالی مطرح نیست و روح عمل اهمیت دارد، گفت: پیاده روی اربعین که اقدامی مردمی است و امسال بیش از 3 میلیون نفر از ایرانیان را راهی کربلا کرده نشان می دهد تنها مسائل مادی اهمیت ندارد.

وی افزود: باید دستگاه های اجرایی در فعالیت های مختلف امکانات خود را به اشتراک بگذارند تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

همچنین در این جلسه سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های هویت دینی و هویت ملی خود را ارائه کردند و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23مهر1398 ، کدخبر: 912090: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین