پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
بیژن مقدم بیرانوند ‌رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان لرستان گفت: تا کنون 670 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های استان به سیل زدگان پرداخت شده است.

شعار سال:‌رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان لرستان گفت: تا کنون 670 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های استان به سیل زدگان پرداخت شده است.

 بیژن مقدم بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات بخش صنعت استان لرستان اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به واحدهای تولیدی استان بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به نساجی بروجرد، ۸۰ میلیارد ریال به پتروشیمی خرم‌آباد و ۵۰ میلیارد ریال به شرکت اکسیر پرداخت شده است.

وی به سهم بانک‌ها در کمک به سیل زدگان اشاره و عنوان کرد: در بخش مسکونی شهری و روستایی، بازسازی و مرمت و تامین لوازم معیشتی ۶۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی رقم اعتبارات تسهیلات ابلاغی ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان آن پرداخت شده است، اضافه کرد: در پرداخت اعتبارات سیل بانک ملی ۱۹ درصد، ملت ۱۳ درصد، تجارت ۱۴ درصد، صادرات ۱۳ درصد و بانک توسعه تعاون ۶ درصد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات بخش ازدواج از تسهیلاتی است که تماما در جای خود هزینه می‌شود، افزود: اعتبار تسهیلات ازدواج استان لرستان در بانک‌های دولتی و خصوصی ۸۷۰ میلیارد تومان بوده که ۸۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌های دولتی و مابقی سهم بانک‌های خصوصی است.

مقدم بیرانوند اعتبار مصرفی در بخش ازدواج را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون 4 هزار و 300 نفر در صف وام ازدواج هستند.

مدیر شعب بانک ملی لرستان سهم بانک ملی از اعتبارات وام ازدواج در لرستان را ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج معادل ۸۸ درصد اعتبار از سوی بانک ملی پرداخت شده است‌.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:30مهر1398،کد خبر:13980730000780،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین