پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مقام قضایی شهرداری تهران را الزام کرده تا اصلاحات ساختاری لازم بر روی پل طبیعت انجام شود تا شاهد کاهش خودکشی از روی این پل باشیم.

شعار سال: سرهنگ علی کارخانه صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات پیشگیرانه سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای کاهش وقوع اقدام به خودکشی از روی پل طبیعت، اظهار کرد: فضای بوستان آب و آتشفضای خوب و مناسبی است و شهروندان زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به این پارک مراجعه می‌کنند اما متأسفانه هر از چندگاهی از روی پل طبیعت (واقع شده در بوستان آب و آتش) شاهد اقدام به خودکشی هستیم.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این پلیس برای پیشگیری از اقدام به خودکشی از روی این پل، آسیب‌شناسی و بررسی‌های لازم را انجام داد و مراتب را به مقام قضایی (دادسرای ناحیه سه تهران)اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: مقام قضایی نیز شهرداری تهران را الزام کرده تا اصلاحات ساختاری لازم بر روی این پل انجام شود تا شاهد کاهش خودکشی از روی این پل باشیم.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش نگهبانان پل طبیعت و توجیهآنها در این رابطه، خاطرنشان کرد: همکاران انتظامی به محض اطلاع از وقوع اقدام به خودکشی از روی این پل، با مشاور و روانشناسان مستقر در کلانتری به محل اعزام شده و اقدامات پیشگیرانه خود را انجام می‌دهند که با همین اقدامات در چند وقت اخیر توانستیم دو نفر از اقدام به خودکشی از روی این پل منصرف کنیم.

کارخانه یادآور شد: در یک مورد دیگر، یکی از نگهبانان مستقر بر روی پل طبیعت متوجه حال بد روحی یک خانم شده که با اطلاع پلیس از موضوع و حضور به موقع، این دختر جوان از کارش منصرف شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 8 آبان 98، کد مطلب: 23506: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین