پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
وزیر بهداشت گفت: چون میزان بیماران دیابتی استان کرمان و یزد بالاتر از نرم کشوری است قرار شد در ارتباط با سهمیه انسولین بازنگری شود.

شعارسال: سعید نمکی عصر دوشنبه در بدو ورود به شهر جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات حوزه نظام سلامت را کاملا آگاهیم و برای حل مشکلات برنامه‌ریزی کردیم و پیش می‌رویم و بقیه را هم به دولت گزارش می‌دهیم و موارد را اعضای هیئت دولت دنبال خواهند کرد.

وزیر بهداشت در خصوص احداث بیمارستان عنبرآباد توضیح داد: فاز اول این بیمارستان را در اسرع وقت شروع کردند و کارهای اولیه شده و در رابطه با فونداسیون و اسکلت و امیدواریم فاز اول امسال به سرانجام برسد و فاز دوم از سال آینده شروع شود.

نمکی همچنین در خصوص کمبود انسولین در استان کرمان نیزگفت: چون میزان بیماران دیابتی استان کرمان و یزد بالاتر از نرم کشوری است قرار شد در ارتباط با سهمیه بازنگری شود.

وی افزود: مشکل مربوط به انسولین pen است چون مردم علاقه‌مند مصرف هستند و هر چیزی در سطح لوکس به مردم دادیم پس گرفتنش کار ساده‌ای نیست و گفتیم سهمیه را افزایش دهند که مشکلی نداشته باشیم.                                                                                  

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20آبان1398  ، کدخبر: 4769711، www.mehrnews.com                                                               

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین