پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: برای قبول مسؤولیت مراکز ترک اعتیاد، بهزیستی ۷ شرط تعیین کرده که ستاد مبارزه با موادمخدر به طور شفاهی با آنها موافقت کرده است.

شعار سال: محسن روشن‌پژوه در رابطه با واگذاری کمپ‌های ترک اعتیاد به سازمان بهزیستی، گفت: ما هنوز این مسؤولیت را قبول نکرده‌ایم و قبول مسؤولیت را مشروط به 7 بند کرده‌ایم که البته ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور شفاهی موافقت خود را در این رابطه اعلام کرده است.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: حالا که سیستم بهزیستی ناخواسته و خواسته تحت‌تأثیر این برنامه‌ها قرار گرفته بد نیست که با الگوی مدیریت و ابتکار عمل مناسب این مراکز ساماندهی شوند.

وی گفت: اگر 7 شرطی که اعلام کرده‌ایم احراز شود اعلام آمادگی خود را برای کنترل چالش‌ها خواهیم داشت. در این صورت پوشش بیمه و یارانه‌های درمان را توسعه می‌دهیم، برنامه‌های کاهش آسیب خواهیم داشت و با گستردگی آنها ادامه می‌یابند آن وقت اگر کسی تمایلی به درمان نداشت به سمت الگوی دادگاه درمان‌مدار می‌رویم که برنامه‌اش را طراحی کرده‌ایم.

روشن‌پژوه در مورد کمپ شفق نیز گفت: در مورد این کمپ هم به اشتباه اطلاع‌رسانی شد چون که اداره این کمپ به عهده سازمان بهزیستی نبود، مجوز شفق مربوط ب  بود و ما فقط مددکار اجتماعی در آنجا گذاشته بودیم.

وی بیان داشت: کمپ شفق مانند مرکز اخوان جزو مراکز ماده 16 بوده است که زیرنظر سازمان بهزیستی فعالیت نمی‌کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1395، کد مطلب: 13950516000553:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین