پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۵۰ درصد خسارات بخش کشاورزی در ۳ استان سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.وی با اشاره به تاخیر در پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده لرستان اظهار داشت: در همان هفته اول در دولت مبلغ جبران خسارت ها را تصویب کردیم و پول هم ارسال شد.
شعارسال: وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۵۰ درصد خسارات بخش کشاورزی در ۳ استان سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.
 
محمود حجتی صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاخیر در پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده لرستان اظهار داشت: در همان هفته اول در دولت مبلغ جبران خسارت ها را تصویب کردیم و پول هم ارسال شد.
 
وی تصریح کرد: یک مقدار در رابطه با برآورد خسارات و بحث پژوهشگاه فضایی و ستاد حوادث استان و مرکز تاخیر ایجاد شد.
 
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: براساس گزارش هایی که دارم در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد خسارات کشاورزان در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.
 
حجتی با بیان اینکه کمک های بلاعوض نیز دارد پرداخت می شود، تصریح کرد: امیدواریم تا قبل از پایان آبان ماه پرداخت بلاعوض ها کامل شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر  ،تاریخ انتشار:     23 آبان 1398،کدخبر:  4772137،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
باید نگاه ویژه تری به مناطل سیل زده و زلزله زده بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
خیلی هم عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین