پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۱۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
مجتبی دوست محمدی رئیس شورای شهر بویین میاندشت با بیان اینکه پیگیر اتمام ساخت تونل خوانسار - بویین میاندشت هستیم، گفت: این تونل احداث شده، اما نیمه کاره باقی مانده، همچنین قسمت هایی از آن هم ریزش کرده است که این برای دولت هزینه ساز است.

شعارسال: مجتبی دوست محمدی رئیس شورای شهر بویین میاندشت با بیان اینکه پیگیر اتمام ساخت تونل خوانسار - بویین میاندشت هستیم، گفت: این تونل احداث شده، اما نیمه کاره باقی مانده، همچنین قسمت هایی از آن هم ریزش کرده است که این برای دولت هزینه ساز است. مجتبی دوست محمدی شامگاه  پنجشنبه در جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان های گلپایگان، خوانسار و بویین میاندشت که در خوانسار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان، خوانسار و بویین میاندشت قدمت دیرینه ای دارند، اما بویین دشت دیر به شهرستان تبدیل شد.
 
وی با بیان اینکه طی پنج سال اخیر که به شهرستان تبدیل شدیم جهش خوبی انجام شده است، افزود: تمام خصوصیات مشترک سه شهر گلپایگان، خوانسار و بویین میاندشت می طلبد که بر روی قطب گردشگری سرمایه گذاری کنیم. صنعت در گلپایگان برقرار است و خوانسار نیز از این موقعیت استفاده کرده، اما به بویین میاندشت اجازه راه‌اندازی بخش صنعت را نمی‌دهند، در شهرستان منطقه نمونه گردشگری به نام "افوس" را داریم که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند،  گرچه ما گردشگران را نیز به سمت خوانسار و گلپایگان هم هدایت کرده‌ایم.
 
رئیس شورای شهر بویین میاندشت گفت: جاده بین خوانسار و بویین، از جاده‌های پرتردد است، این جاده روستایی بود، اما اکنون از روستایی خارج و به فرعی تبدیل شده است. دوست محمدی با تاکید بر اینکه پیگیر اتمام ساخت تونل خوانسار - بویین میاندشت هستیم، افزود: به همین منظور با استاندار، معاون وزیر راه و معاون استاندار، صحبت کردیم. این تونل احداث شده، اما نیمه کاره باقی مانده، همچنین قسمت هایی از آن ریزش کرده است که این برای دولت هزینه ساز است و نباید اجازه دهیم اموال بیت المال هدر رود. 
 
همچنین صانعی رئیس شورای شهر خوانسار نیز در این نشست با بیان اینکه غرب استان از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است، تاکید کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم قطعاً شاهد پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خواهیم بود، همچنین از این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی آن می توانیم بهره گردشگری بگیریم.
 
صانعی با بیان اینکه کشورهایی که جذب گردشگر دارند از اقتصاد خوبی بهره مند هستند و نیازی به صادرات، واردات و فروش نفت ندارند، تصریح کرد: باید شرایطی از جمله اسکان مناسب را در غرب استان فراهم کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوبی شاهد جذب گردشگر باشیم، همچنین باید راه های ارتباطی که به استان‌های دیگر متصل می شود را ایمن و روان سازی کنیم.
 
صانعی افزود: برای تونل خوانسار- بویین میاندشت حدود چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، اما مناقصه مرحله اول با استقبال خوبی برگزار نشد و قرار است مناقصه دوم برگزار شود، همچنین اصلاحاتی را در ورودی محور بویین میاندشت از سمت خوانسار انجام داده ایم. 
 
رئیس شورای شهر خوانسار تصریح کرد: بین دو شهر خوانسار و گلپایگان زیباسازی هایی انجام شده است و برای روشنایی این جاده در جلسه‌ای که با نماینده گلپایگان و خوانسار داشتیم قرار شد تا نماینده برای تخصیص اعتبار لازم جهت روشنایی بین دو شهر گلپایگان و خوانسار پیگیری هایی را انجام دهد، اما تاکنون اتفاقی رخ نداده است.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:   24   آبان 1398،کدخبر:  98082415484 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
هزینه ساز که از اول اگر مهندسی درستی صورت بگیره هزینه بازسازیش جهنم جون مردم به خطر نمیفته در این مسیرها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
باید شرایطی از جمله اسکان مناسب را در غرب استان فراهم کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوبی شاهد جذب گردشگر باشیم، همچنین باید راه های ارتباطی که به استان‌های دیگر متصل می شود را ایمن و روان سازی کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین