پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اداره بازرسی یک نهاد تخصصی و بازوی توانمند دادگستری برای پیشبرد امور و حرکت در مسیر قانون است.

شعار سال: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اداره بازرسی یک نهاد تخصصی و بازوی توانمند دادگستری برای پیشبرد امور و حرکت در مسیر قانون است.

ادارات بازرسی را بازوی توانمند دادگستری می دانیم

حجت الاسلام نورالله قدرتی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی بازرسی کل استان با دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد اظهارداشت: سازمان بازرسی را بازوی دادگستری و دستگاهی فرا تخصصی می دانیم که در قانون اساسی به آن اهمیت ویژه ای داده شده است.

وی افزود: قضات دادسرا می بایست به گزارش های سازمان بازرسی به دلیل اینکه از سوی یک مرجع تخصصی تهیه شده توجه ویژه ای داشته باشند و گزارش های این سازمان را نسبت به سایر پرونده ها که دارای اهمیت بیشتری هستند مورد بررسی ویژه قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان یادآورشد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سازمان بازرسی که فرمودند «سازمان بازرسی چشم، امین و امید نظام است» لذا نگاه ما این است که گزارش های سازمان بازرسی را معتبر دانسته و حتی اگر متهم آن را نپذیرفت با دلیل آن را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اگر فرد متهم از نگاه بازرسی این گزارش و اتهام را قبول ندارد باید دلیل بیاورد و می تواند درخواستی به شعبه برای دریافت نظر کارشناس رسمی هم داشته باشد.

قدرتی اظهارداشت: با کمک بازرسان به عنوان یک بازوی اجرایی کارشناسی امیدواریم ضمن حفظ بیت المال در احقاق حق دولت و مردم به رسالت خود عمل کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:27آبان1398،کد خبر:4775075،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین