پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۹۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
در پی قطعی اینترنت در کشور و پایان اعتبار بسته‌های خریداری شده توسط مشترکین، آذری جهرمی دستور خود را در این باره اعلام کرد.

شعار سال:در پی قطعی اینترنت در کشور و پایان اعتبار بسته‌های خریداری شده توسط مشترکین، آذری جهرمی دستور خود را در این باره اعلام کرد.

 در پی اختلال در اینترنت سراسری کشور طی چند روز گذشته، بسیاری از مشترکین دغدغه بسته‌های اینترنتی خریداری شده را داشتند که در ایام اختلال، مدت زمان اعتبار آنها به پایان می‌رسید.

به دلیل اهمیت این موضوع و به دنبال درخواست مشترکین، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این موضوع را از اپراتورها پیگیری کرد.

آن دسته از مشترکینی که بدون اطلاع از قطعی اینترنت، بسته جدیدی را خریداری کرد‌ه‌ بودند، یا بسته‌های فعالشان به دلیل اختلال فعلی اینترنت پایان یافته بود و یا با مسائلی از این دست رو به‌رو بوده‌اند، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، باید منتظر پایان اختلال و بازگشت به شرایط عادی می‌ماندند.

اپراتور ایرانسل مطابق با قوانین سابقش، بسته‌های خریداری شده را برای کاربران ذخیره می‌کند و از آنجا که اولویت با بسته‌ای است که تاریخ اعتبار آن قبل‌تر است، ابتدا بسته کوتاه مدت مصرف شده و سپس بسته دوم فعال می‌شود حتی اگر بسته قبلی زودتر خریداری شده باشد.

در مورد بسته‌های چند روزه هم که با قطعی فعلی مواجه شده‌اند و مشترکین نتوانستند به طور کامل از آنها استفاده کنند و در این چند روز مدت زمان اعتبارشان به پایان رسیده ، قرار شد که پس از پایان اختلال، مورد بررسی قرار گیرد. طبق گفته‌ها باید برآورد نهایی انجام شود و آمار به دست آمده از کل مشترکینی که در این مدت دچار این مسئله شده‌اند، می‌تواند تاثیر مستقیمی در تصمیمات اتخاذی داشته باشد. این اصل شامل مشترکین همراه اول هم می‌شود؛ اگر تعداد مشترکینی که به این شیوه متضرر شده‌اند، قابل توجه باشد، می‌توان امیدوار بود که این مشکل حل شود و بسته‌های اینترنتی بار دیگر برای مشترکین لحاظ شود. ناگفته نماند که درخواست وزیر ارتباطات تاثیر زیادی بر تسریع این روند دارد.

حال با توجه به مطالب فوق، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پیگیری، در جدیدترین اظهارات خود در خصوص قطعی اینترنت کشور، دستور داد تا اپراتورهای تلفن همراه مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌های خریداری شده کاربران در زمان اختلال اینترنت اضافه کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:1آذر1398،کد خبر:7146633،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
1
مرسی اقای وزیر که دستت روی دکمه فیلترینگ نرفت و کلشو قطع کردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
1
باز حداقل دمتون گرم، این که دست خودتون بود و حل کردین
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
خجالت بکش ، این یه دزدی آشکارا و دست بردن تو جیب مردمه ، حقوقی که میگیرین اگه بخدا اعتقاد داشته باشین کلن حرامه ،
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین