پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۶۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به تفاوت میزان توزیع و مصرف واقعی گاز مایع از ساماندهی توزیع گاز مایع در استان تهران خبر داد.

شعار سال:استاندار تهران با اشاره به تفاوت میزان توزیع و مصرف واقعی گاز مایع از ساماندهی توزیع گاز مایع در استان تهران خبر داد.

 انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با در مورد توزیع گاز مایع اظهار داشت: در زمینه گاز مایع در استان تهران میزان سهمیه اختصاصی ۳ برابر مصرف واقعی است که صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه موظف شدند لیست مصرف‌کنندگان گاز مایع را احصا و ارائه کنند.

وی ادامه داد: در مورد تولید محتوای مورد نیاز برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دانشگاه‌ها مطالبه شده تا در حوزه پیشگیری از قاچاق و در راستای حمایت از تولید داخل ورودکرده تا بتوان از این ظرفیت در استان تهران بهره گرفت.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: رسوب کالای قاچاق در استان تهران است و بازتوزیع آن نیز از تهران صورت می‌گیرد و کالاهای زیادی در انبارهای اموال تملیکی استان تهران نگهداری می‌شود از اینرو باید در تهران اقدامات همه جانبه‌ای هم جهت نگهداری از این کالاها و هم پیشگیری از قاچاق انجام شود.

محسنی بندپی در مورد مبارزه با پوشاک قاچاق خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق پوشاک خارجی نیز یک تکلیف است که در جلسه بعدی بررسی می‌شود ضمن اینکه در مورد تولیدات داخلی هم باید مواد اولیه را تامین کرد هم کیفیت و قیمت کالا کنترل و نظارت شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:6آذر1398،کد خبر: 928942،www.borna.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
مهم ترین دغدغه ما کالای قاچاقه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین