پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
وزیر راه و شهرسازی از امضا تفاهم نامه‌هایی به منظور خانه دار کردن کارگران، بازنشستگان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

 شعار سال: محمد اسلامی پس از امضا و تبادل تفاهم نامه برنامه اجرایی با همتای سوری خود برای تأسیس سه شرکت کارفرمای مشترک در حوزه مسکن و نیز مهیا کردن شرایط حضور شرکت‌های ایرانی در سوریه، به سوالات خبرنگاران در خصوص طرح‌های این وزارتخانه برای رونق مسکن در کشور پاسخ گفت.
وی با اشاره به اینکه تلاطم‌های بازار مسکن، متاثر از بخش مسکن نیست، این موضوع را متاثر از پول‌های سرگردانی دانست که عده‌ای برای حفظ ارزش به طلا، زمین، مسکن و یا نظایر آن تبدیل می‌کنند و این شرایط در بازار تلاطم ایجاد می‌کند.
اسلامی، مهم‌ترین هدف دولت و وزارت راه و شهرسازی از احداث واحد‌های مسکونی را هماهنگی و اجرای این پروژه‌ها برای فراهم کردن زمینه خانه دار شدن اقشار هدف خواند و تاکید کرد، این وزارتخانه فارغ از هر اتفاقی که در بازار صورت گیرد، برنامه خود را دنبال می‌کند.
وی افزود: برای مسکن کارگران و بازنشستگان به زودی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه‌ای امضا می‌کنیم که جزییات آن تا اندازه زیادی مشابه تفاهم نامه ساخت مسکن برای فرهنگیان است.
وزیر راه و شهرسازی، همچنین از فراهم کردن مقدمات طرحی برای خانه دار کردن اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر خبر داد و خاطرنشان کرد: به این منظور به زودی تفاهم نامه‌ای را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شهرآرانیوز، تاریخ 6 آذر 98، کد مطلب: 10106: www.shahraranews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
امیدواریم حق السکوت نباشه
و نیتشون خیر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین