پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین از صدور کیفرخواست برای مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین و ۴ نفر از کارمندان و مسئولان این شرکت خبر داد.

شعارسال: درخصوص گزارش اداره کل بازرسی استان علیه مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین و همچنین ۴ نفر از کارمندان و مسئولین ذیربط شرکت گاز استان دائر بر مشارکت در اهمال و تفریط در تمدید ضمانت نامه و یا ضبط تضمین مناقصه، پرونده ای در دادسرای قزوین تشکیل شد.

در اطلاعیه دادگستری آمده است: پس از انجام تحقیقات محرز شد که اتهام ۴ نفر از کارمندان و مسئولین ذیربط شرکت گاز استان قزوین اهمال در اعلام ضبط تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مناقصه گر برنده، اهمال در تمدید و ضبط تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مناقصه گر برنده، به کارگیری کارکنان واحد مالی مغایر احکام کارگزینی و اهمال در تمدید تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مناقصه گر برنده بوده است که به همین خاطر تحتتعقیب قضایی قرار گرفتند.

همچنین بر اساس کارشناسی صورت گرفته در این پرونده مبلغ متنابهی از وجوه متعلق به شرکت گاز استان قزوین در معرض تضییع قرار گرفته است.

در خصوص وظایف و اختیارات مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ماده ۱۳ اساسنامه شرکت آمده است: مدیرعامل بالاترین مقام اجرایی شرکت، مسئول حسن جریان کلیه امور و حفظ حقوق و منافع و اموال شرکت است، لذا با توجه به اوراق و محتویات پرونده، تحقیقات انجام شده و بررسی اصلاحیه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های شرکت، اتهامات قصور و کوتاهی متوجه مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین شده است.

همچنین با توجه به قانون سلامت اداری، انعکاس نیافتن موضوع به مرجع قضایی از دیگر دلایل توجه اتهام به مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین است و در نهایت با توجه به گزارش اداره کل بازرسی استان، تحقیقات انجام شده، اظهارات متهمین، استعلام صورت گرفته و سایر قرائن موجود در پرونده نامبردگان مجرم تشخیص داده شده و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد و در جریان رسیدگی قرار دارد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7آذر1398 ، کدخبر: 4783535: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
مجازات بشه ببینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین