پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه مراسم آغاز اجرای طرح آبرسانی به زرین‌دشت از سد رودبال گفت: بعد از سال‌ها خشکسالی، ۴۰ میلیون مترمکعب حقابه زیست محیطی دریاچه بختگان با دبی ۳۰ متر مکعب بر ثانیه رهاسازی می‌شود.

شعار سال:۴۰ میلیون مترمکعب حقابه زیست محیطی دریاچه بختگان با دبی ۳۰ متر مکعب بر ثانیه از امروز رهاسازی می‌شود.

 رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه مراسم آغاز اجرای طرح آبرسانی به زرین‌دشت از سد رودبال گفت: بعد از سال‌ها خشکسالی، ۴۰ میلیون مترمکعب حقابه زیست محیطی دریاچه بختگان با دبی ۳۰ متر مکعب بر ثانیه رهاسازی می‌شود.
وی با بیان اینکه این میزان رهاسازی بتواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد شرایط زیست محیطی مناسب‌تر این حوزه داشته باشد، افزود: این اقدام بر اساس تصمیم شورای حفاظت استان در راستای سیاست‌های وزارت نیرو و دولت تدبیر و امید با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و حقابه تالاب‌ها صورت گرفته است.
وزیر نیرو در ادامه، موضوع کاهش هدر رفت آب را بسیار مهم دانست و گفت: حدود ۱۳ تا ۱۴ درصد از هدررفت آب در کشور مستلزم بازسازی و سرمایه‌گذاری دولت برای اصلاح سیستم‌های فرسوده، شبکه‌های قدیمی و اتصالات آن است.
وی بخشی از هدررفت آب را مربوط به نحوه استفاده دانست و گفت: رفع این موضوع مستلزم به‌کارگیری کنتور‌های دقیق‌تر و تامین منابع مالی برای اصلاح شبکه‌ها بر اساس قانون از طریق مشارکت شهرداری‌ها و شورا‌های شهر است.
اردکانیان افزود: در شهر داراب آب شرب با کیفیت، با این سرمایه‌گذاری سنگین و ۴۰ درصد قیمت تمام شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد، صحیح نیست که سرمایه‌گذاری لازم برای اصلاح شبکه صورت نگیرد و آب هدر برود.
وزیر نیرو ادامه داد: امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر داراب، شهرداری و آب و فاضلاب، همزمان با بهره‌برداری از این طرح اصلاح شبکه در شهر هم صورت گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کیهان،تاریخ انتشار:8آذر1398،کد خبر:175936،kayhan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
باید محیط زیستی ها دست بجنبانند ، زمین داره نابود میشه به معنای واقعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین