پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
رییس ستاد انتخابات همدان گفت: ۳۱ تن در دومین روز از فرایند نامنویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کردند.
شعارسال: مصطفی آزادبخت عصر دوشنبه در این باره اظهار داشت: در این میان حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ثبت نام ۱۲ نفر بیشترین سهم را در استان به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: همچنین در این روز در شهرستان ملایر ۶ نفر، نهاوند یک نفر، تویسرکان ۲ نفر، بهار و کبودراهنگ سه نفر، اسدآباد چهار نفر و شهرستان های رزن و درگزین سه نفر ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: مدرک تحصیلی ۲۸ تن از داوطلبان ثبت نام کرده امروز کارشناسی ارشد، ۲ تن دکترا و یکی از آنها حوزوی است.

آزادبخت ادامه داد: همچنین ۱۳ تن از داوطلبان کارمند، ۹ تن دارای شغل آزاد، سه تن بازنشسته، ۲ تن پزشک، ۲ نفر فرهنگی، یک تن استاد دانشگاه و یک نفر نیز از سایر مشاغل است.

وی یادآوری کرد: در نخستین روز از نامنویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹ داوطلب نمایندگی در این استان ثبت نام کردند.

آزاد بخت بیان کرد: در روز نخست، سه نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، سه نفر در ملایر، چهار نفر در نهاوند، یک نفر در تویسرکان، سه نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، سه نفر از اسدآباد و ۲ نفر در حوزه انتخابیه رزن و درگزین ثبت‌نام کردند که ۱۸ نفر از داوطلبان مرد و یکی از آنها زن است.

وی در خصوص تحصیلات داوطلبان نمایندگی که روز گذشته ثبت نام کردند گفت: از بین افراد ثبت‌نامی دیروز ۱۷ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و ۲ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان همدان از بین ثبت‌نامی‌های دیروز ۶ تن کارمند، ۲ نفر استاد دانشگاه، ۲ نفر فرهنگی، ۲ نفر شغل آزاد، ۲ نفر از نمایندگان فعلی، سه نفر بازنشسته و ۲ نفر بیکار هستند.

وی در خصوص رده سنی داوطلبان نیز گفت: از بین داوطلبان ثبت‌نامی استان همدان در نخستین روز، هفت نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، ۶ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال و ۶ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال قرار دارند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و ۹ حوزه انتخابیه دارای هفت کرسی نمایندگی در بهارستان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 11  آذر 1398 ، کدخبر: 83578050 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین