پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی از ابتدای صبح تا ساعت ۱۴ امروز ۶ کاندید در ۴ مرکز استان ثبت نام کردند و نماینده مردم قاینات و زیرکوه نیز عدم حضور خود را برای شرکت در دور جدید انتخابات اعلام کرد.
شعار سال: همزمان با سراسر کشور صبح امروز از ساعت 8 صبح ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی در چهار حوزه بیرجند، فردوس، نهبندان و قاینات آغاز شد.

در همان ساعات ابتدایی ثبت نام استاندار خراسان جنوبی از مرکز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در فرمانداری بیرجند بازدید کرد.

محمدصادق معتمدیان در جریان این بازدید اظهار داشت: در صورت موافقت و صدور مجوز از سوی ستاد انتخابات کشور زمینه بستر برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان فراهم است.

وی گفت: زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دوره یازدهم‌ مجلس شورای اسلامی از امروز دهم آذرماه آغاز و شانزدهم آذرماه به اتمام می‌رسد که توصیه می‌‌شود داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

از ابتدای صبح تا ساعت 14 روز یکشنبه 6 نفر در چهار مرکز ثبت نام خراسان جنوبی برای کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه‌ای از عدم حضورش در مجلس یازدهم خبر داد.

در قسمتی از بیانیه فرهاد فلاحتی آمده است: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارم. هرکس که با رای مردم انتخاب شد پس از تایید صحت انتخابات، مورد تکریم من خواهد بود و بلافاصله دفتر نماینده را در اختیار آن عزیز خواهم گذاشت تا کارش را با قوت انجام دهد و البته خودم در کنار وی تا 7 خرداد خواهم بود تا کار قوت بیشتر بگیرد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۱۰ آذر ۹۸، کدخبر: ۲۱۵۰۶۳۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین