پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
دژپسند گفت: درآمد مالیاتی سال آینده ۱۶۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

شعار سال: فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم روز گرامیداشت روز حسابدار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح معافیت مالیاتی هنرمندان پشتوانه کارشناسی دارد؟ اظهار کرد: این بحث هم اکنون یک طرح و لایحه است و قرار است اگر قانونی اجرایی به تصویب مجلس برسد این پیشنهاد هم مقرر شده تا در مجلس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

او ادامه داد: تعداد ۲۵ کارشناس اقتصادی را برای بررسی این موضوع دعوت به تحلیل و موشکافی کرده ام تا با نارضایتی عموم مواجه نشویم.

دژپسند در ادامه به درآمد برآورد شده برای مالیات سال آینده نیز گفت: بودجه سال ۹۹ درآمد مالیاتی را حدود ۱۶۰ هزار میلیارد تومان، است و بنا به شرایط اقتصادی این عدد را مناسب دانستیم چرا که سال گذشته رقم ۱۰۹ هزار میلیارد تومان درآمد برآورد شده بود.

 وزیر اقتصاد تاکید کرد: نرخ ارز در بودجه آینده آورده نمی شود بلکه نرخ محاسباتی ارز عنوان می شود که در برآوردها این رقم ۴۲۰۰ تومان عنوان شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ 13 آذر 98، کد مطلب: 1301486: www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین