پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش منتظر دعوت نمایندگان مجلس برای تعامل است گفت: در لایحه ششم توسعه کمترین موارد مربوط به مسائل آموزش و پرورش است.

شعارسال: میرحمایت میرزاده در سومین روز از سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: قانون خلق دنیای آینده شما هستید.

وی افزود: چرا معلمان دوست دارند از ابتدایی به راهنمایی بروند، از راهنمایی به دبیرستان یا هنگامی که با رای معلمان به مجلس می آیند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نمی شوند این مشکلی اصلی از خود ما است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۳ سال از برگزاری اجلاس می گذرد اما همچنان مشکلات تکراری مطرح و پابرجا است.

میرزاده افزود: حق گرفتنی است. شما نشسته اید تا مجلس شما را دعوت کند اما خود نزد نمایندگان مجلس نمی آیید در صورتی که مسئولان وزارت کار و بهداشت باهار به مجلس آمدند و حق خود را گرفتند.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات آموزش وپرورش مربوط به داخل آن است چرا باید مسئولین دیگر دستگاهها بیایند و به نمایندگان مجلس بگویند در برخی از موارد مشکل از آموزش و پرورش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در لایحه ششم توسعه کمترین موارد مربوط به مسائل آموزش و پرورش است و شما باید تلاش کنید تا مسائل مختلف را لایحه ششم توسعه کنید تا نمایندگان مجلس از آن حمایت کنند. کمترین موارد برنامه ششم توسعه مربوط به آموزش و پرورش است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 19 مرداد 1395، کدمطلب: 3736915 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین