پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
در حالی که تا دوم اسفند سال 98 ، چند ماهی باقی مانده اما فضای سیاسی استان بوشهر در حال یک پوست اندازی برای حضور قدرتمند کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

شعار سال:هرچند برخی از این کاندیداها از اواخر نیمه اول سال 97، اقدامات انتخاباتی خود را در لایه های مختلف از نشست های شبانه تا حضور در انواع و اقسام مراسم ها از جمله ختم متوفیان آغاز کرده اند اما انتظار می رود که  شاهد فصلی جدید از تبلیغات پیش از موعود باشیم.


در حالی که تا دوم اسفند سال 98 ، کمتر از یک سال باقی مانده اما فضای سیاسی استان بوشهر در حال یک پوست اندازی برای حضور قدرتمند کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

نکته اساسی این است که در صورت تایید نهایی لایحه جامع انتخابات و تبدیل آن به قانون، شاید بخشی از کاندیداهای موجود فاقد شرایط لازم برای کاندیاتوری باشند اما بر اساس آن چیز که هم اینک در شبکه های اجتماعی دست به دست و بر آن تحلیل های سطحی و قوی نگاشته می شود، با لیست بلند بالایی از علاقمندان این بخش برای نمایندگی مردم در خانه ملت مواجه هستیم.

طبیعی است هر کدام از این افراد، در صورتی که نخواهند به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس آینده شرکت کنند، این پایگاه خبری آماده دریافت نقطه نظرات آنها است.

گفته می شود که در حوزه بوشهر،گناوه و دیلم ماشااله احمدی شهردار فعلی گناوه؛ شیخ عبدالحمید خدری نماینده فعلی، بهشتی قاضی بازنشسته دادگستری، زینب اسماعیلی.پزشک و کاندیدای انتخابات دوره دهم مجلس در همین حوزه انتخابیه، سید حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و مدیرعامل سابق بانک صادرات استان، عبدالکریم جمیری نماینده دوره نهم مجلس، جمشید شکوهی فعال سیاسی و اقتصادی، خانم الهام بارگاهی عضو شورای چهارم شهربوشهر و امان الله شجاعی مدیر سابق جذب سرمایه استانداری بوشهر دیده می شود.

از حوزه دیر، کنگان ،جم و عسلویه، سکینه الماسی (اعتدال): نماینده فعلی مجلس از حوزه جنوب - متولد:جم ، عسکر جلالیان (مستقل):نماینده دوره هشتم مجلس از حوزه جنوب-متولد:جم، اسدالله علمداری (مستقل): کاندیدای دوره هفتم مجلس از حوزه جنوب-متولد: جم، محمد کارگر (اعتدال):رئیس سابق فرهنگ ارشاد اسلامی جم -متولد:جم، موسی احمدی(اصولگرا): نماینده سابق مجلس از حوزه جنوب -متولد:کنگان، حسین بردستانی (اصلاح طلب)کاندید سابق مجلس شورای اسلامی از حوزه جنوب-متولد :دیر ،. علی کرمی(اصلاح طلب)کاندید دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه جنوب -متولد:دیر ، غلام سناسیری (اصولگرا):متولد :دیر ، قیصر صالحی (مستقل): نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه دیر،کنگان ،جم و عسلویه--متولد:عسلویه ، ابراهیم مومنی سرپرست اسبق تامین اجتماعی عسلویه(اصلاح طلب)متولد :دیر و حسن درخشان (ارزشی انقلابی) متولد: دیر کاندیدا خواهند شد.

در این حوزه اسامی مانند ابراهیم مومنی رئس سابق بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، حسین بردستانی، کاندیدای موردحمایت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، عباس رضوی عضو شورای بیدخون، سیدقاسم حسینی دیپلمات وزارت امور خارجه و دکتر دانایی فر استاد دانشگاه شهید بهشتی نیز دیده می شود.

در حوزه دشتستان گفته می شود که سعادت نماینده فعلی، موسوی نژاد نماینده دوره نهم مجلس علی احمدزاده مدیرپژوهش وفناوری سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، قاضی دالکی ریس دادگستری نورآباد ممسنی، هادی بحرینی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان، حاج علی آذربان، حسن اسماعیلی، امان الله شبانکاره، محمدرضا دهقان فرد، اسماعیل ضیا، مرتضی قدوسی، غلامرضا مختاری، ایرج مزارعی، میر و مقیدی قاضی و بازپرس دادگاه شهرستان تنگستان برای انتخابات خود را آماده می کنند هر چند نباید از نام مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر و کنونی گیلان نیز به راحتی گذشت.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، شهریاری نماینده فعلی، دولاح کاندیدای انتخابات دوره های هشتم و نهم مجلس، حسن قلندری معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان، سید محمد مهدی پورفاطمی نماینده چهار دوره حوزه انتخابیه و علی زینبی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در دولت مهرورزی از جمله کاندیداهایی هستند که مردم از هم اکنون نام بخشی از آنها را زمزمه می کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سوک،تاریخ انتشار:10اسفند1397،کد خبر:218305،sook.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین