پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
فرماندار خرم‌دره گفت: با توجه به رو به اتمام بودن جایگاه زباله خرم‌دره، این جایگاه نیازمند ساماندهی است.

شعار سال: حجت محمدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم‌دره با تاکید بر این‌که تأمین بهداشت جامعه همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: با توجه به نقش سازنده بهداشت در تامین سلامت جامعه، موازین بهداشتی به عنوان خطوط قرمز در شهرستان تلقی شده و در برخورد با متخلفان این حوزه با جدیت اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش سازنده محیط زیست در تامین سلامت افراد، ادامه داد: در طی دو سال گذشته اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه محیط زیست شهرستان صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به حل مشکلات زیست‌محیطی بیمارستان بوعلی، شرکت معدن‌کاران سیلیس و پرطلای هیدج اشاره کرد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت ساماندهی محل دفن زباله در شهرستان خرم‌دره، یادآور شد: محل دفن زباله در شهرستان متعلق به ۳۰ سال گذشته است با توجه به رو به پایان بودن ظرفیت آن، مکان جدید در حدود ۱۰ هکتار خریداری شده است که باید اهتمام لازم برای حل مشکلات آن نیز وجود داشته باشد.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر شرایط حساس کنونی و با بیان این‌که مسئولان کم‌کار در سیستم اجرایی در شهرستان جایی نخواهند داشت، تصریح کرد: همه مسئولیت‌ها به نوعی امانت است، لذا مسئولان باید در زمان تصدی خود تلاش کنند یادگاری ارزشمند از خود به جا گذارند تا در اذهان مردم ماندگار شوند.

وی با اشاره به شیوع آنفلوانزا در سطح کشور زودتر از موعد مقرر، یادآور شد: آمادگی لازم نیز در این زمینه در شهرستان باید وجود داشته باشد تا شاهد تلفات نباشیم.

محمدی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت تنها درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان، ادامه داد: این درمانگاه علی‌رغم کادر خوبی که دارد با توجه به رایگان بودن خدمات آن برای بیمه‌شدگان با مشکلاتی مواجه است که توسعه آن می‌تواند گره‌گشای این مشکلات باشد.

وی با اشاره به این‌که طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌های سنگین در پیش رو داریم، یادآور شد: با وقوع بارش‌ها همواره انسداد راه‌ها نیز اتفاق می‌افتد که با توجه به مشکلات سال‌های قبل امسال کولاک‌گیر در برخی از نقاط نصب شده و روشنایی برای غزال و ورودی خرم‌دره از عوارضی نصب شده است که این امر سبب اشرافیت بیشتری در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اعلام تعطیلی مدارس با وقوع بارش‌ها، بیان کرد: تعطیلات مدارس باید مدیریت شده و منطقی باشد و از همه مهم‌تر این‌که به موقع به دانش آموزان اطلاع‌رسانی شود.

محمدی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم انتخابات سالم و آبرومندانه در شهرستان برگزار شود.

وی یادآور شد: شهرستان خرم‌دره در انتخابات گذشته جزو ۷۶ شهر اول کشور بود که امیدواریم با مشارکت پرشور مردم مانند سابق شاهد ارتقای این رتبه باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 آذر 98، کد مطلب: 98091812944: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین