پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
در لایحه بودجه سال ۹۹ که از سوی دولت به مجلس واگذار شده است، در جدول شماره ۵ بخش جداول کلان که مربوط به درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی مالی سال ۹۹ می شود، به درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در بخش ICT اشاره شده است.

شعارسال:  دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ درآمد حاصل از نامبرینگ و شماره گذاری مخابراتی را ۷۶۵ هزار میلیون ریال پیش بینی کرده است.
 
در لایحه بودجه سال ۹۹ که از سوی دولت به مجلس واگذار شده است، در جدول شماره ۵ بخش جداول کلان که مربوط به درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی مالی سال ۹۹  می شود، به درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در بخش ICT اشاره شده است.
 
در بند چهارم این جدول درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اپراتورها است که برای آن رقمی معادل ۶۶ میلیون و ۷۸۰ هزار میلیون ریال برآورد شده است.
 
در همین حال درآمد دولت از محل نامبرینگ و شماره گذاری مخابراتی، رقم ۷۶۵ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
 
در این بند درآمد حاصل از حق مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات که مربوط به مجوزهای صادر شده توسط شورای عالی فضای مجازی می شود، یک هزار میلیون ریال پیش بینی شده است.
 
در بخش مربوط به درآمدهای حاصل از فروش کالا و خدمات نیز، درآمد حاصل از خدمات مخابراتی و حق استفاده از فرکانس رادیویی یک میلیون و ۸۵۰ هزار میلیون ریال در لایحه بودجه سال ۹۹ آمده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  مهر ،تاریخ انتشار:   19  آذر 1398،کدخبر:  4794180،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین