پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از آمادگی این وزارت برای واگذاری تصدی‌گری‌ها به خصوص در امور مرتبط با ایثارگران به کانون سنگرسازان بی‌سنگر خبر داد.

شعارسال: مهندس محمدرضا طلایی در جلسه فصلی شورای هماهنگی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان ها و شهرستان های ویژه که در سالن نعمتی جم برگزار شد، از همراهی های کانون سنگرسازان بی‌سنگر با وزارتخانه به ویژه در جمع آوری اطلاعات ایثارگران در سراسر کشور برای واگذاری سهام شرکت های قابل واگذاری، قدردانی و تاکید کرد: با توجه به آمار بالای ایثارگران در وزارتخانه توجه ویژه به ایثارگران ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی های سنگرسازان بی‌سنگر در دوران هشت سال دفاع مقدس، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جهاد کشاورزی را با اهمیت دانست و اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای واگذاری تصدی‌گری‌ها به خصوص در امور مرتبط با ایثارگران به کانون سنگرسازان بی‌سنگر و استفاده از ظرفیت های کانون و تجربیات اعضا آن در این بخش ها، آمادگی دارد.

طلایی به مشکلات استانی کانون های سنگرسازان بی‌سنگر اشاره کرد و گفت: تلاش خواهد شد در هر سفر استانی با حضور رئیس هر سازمان مشکلات استانی کانون ها بررسی و راهکارهای مناسب برای حل آن اتخاذ شود.

وی با اشاره به مشکلات فضاری اداری این کانون ها اظهار کرد: آمادگی برای واگذاری ساختمان های مازاد طبق قوانین و مقررات و حسب مورد برای رفع مشکل بعضی از استان ها در جهت قرار دادن فضای اداری مناسب به کانون ها وجود دارد.

طلایی در پایان پس از استماع سوالات، نظرات و پیشنهادات تعدادی از حاضرین، به سوالات مطروحه پاسخ داد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایانا ، تاریخ انتشار: 21آذر1398 ، کدخبر: 69923: www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین